Гледахме Hwarang... В нея участвам аз... Т/И рева толкова пъти...Хехе
Шлядурче
По едно време я видях заспала.. Аагх толкова ми харесва да я гледам, заспала в мен... Облегнах се на нея и заспах както вчера...
                 ~~~Skip time~~~
                         Гл.т.Т/И
Събудих се,навън беше тъмно, гледах Тае влюбено, но изведнъж телефона му изписука... Май някой му беше пратил съоб... Имах му доверие, затова не надникнах като повечето хора*намек*(хахах шегувам се💜)
Телефона му пак испиука... Не ми направи впечатление, докато вече не спираше... През 2 секунди някой му пишеше, но аз наистина му имах доверие и НЕ погледнах...
Ето, че телефона му пак испиука, затова си помислих, че ще е добра идея, ако напиша на човека, който му пише, че е късно или да ми каже какво иска да съобщи на Таенцето... Изненадах се много след като видях съобщенията и какво му пишат, но най - много се изненадах от факта, че това бе моята БФФ, ако мога да я нарека такава още...
       Чата:
Юна
Хей
ТаеТае
Как си?
Бебчо?
Спиш ли?
Искам да повторим миналата вечер😏
Обеща ми!
Таее
Защо ме игнорираш?!
Отговори ми!
Много ти е голям да знаеш!
Искам пак да го усетя в мен😏
Защо ме оставяш само на сийн?            

                                                                Тае
                                    Ъм здравей... Юна
Юна
Най - сетне! Таа кога ще има втори рунд?
       
                                                               Тае
                        Какво?? За какво говориш?! Може ли да ми припомниш какво се е случило вчера??!!!

Юна
Как не помниш бе бебо?!
Снощи беше най - хубавата нощ в живота ми😏
Искам пак да те усетя в мен!    
          
                                                         Тае
               ЮНА! АЗ СЪМ Т/И!
Юна
Ооууу Т/И! Хахах извинявай за съобщенията които видя, но с Таето сме двойка😅🤷😝
Ама чакай! Ти защо му ровил в телефона?! НЕ Е ТВОЯ РАБОТА!
БЕБЕТО СИ ИМА ЛИЧНО ПРОСТРАНСТВО!
                 
                                                  Тае
            БРАВО ЮНА! Точно вчера Тае ми предложи да сме заедно!🙁😡

Юна
ТАЕ?! ПХАХАХАХХХАХ!!! НЯМА НАПИН! ТОЙ?! НА ТЕБ?! ППФФФФ! ЗАБРАВИ! ВИЖ СЕБЕ СИ, ВИЖ И НЕГО!БИКОГА НЕ БИ СИ ХВАНАЛ МОМИЧЕ КАТО ТЕБ! НИКОГА!НАЙ - МНОГО ДА ТЕ ИЗПОЛЗВА ЗА СЕКС ИГРАЧКА!

                                              Тае       
                       Той НИКОГА не би направил това! Познавам го! Все още му имам доверие! А С ТЕБ ШЕ СЕ РАЗПРАВЯМЕ ПОСЛЕ! ЧАО!

Юна
Аахххх миличка... Толкова си ми заблудена!😉
После си го била познавала... НЕ БЕШЕ ТИ ТАЗИ, КОЯТО ОНЗИ ДЕН БЕШЕ В ЛЕГЛОТО МУ! и то... НА СМОТАНОТО ТИ РД! На НИКОГО не му пука за теб!!! Проумей го! Ти си една жалка, малка и мръсна гадинка! НИКОЙ не те обича и НИКОЙ НИКОГА НЯМА ДА ТЕ ОБИЧА! ДОРИ НЕ ЗНАМ ЗАЩО ТАЕ СЕ Е ЗАНИМАВАЛ С ИДИОТКА КАТО ТЕБ!

                                             Тае
             Благодаря за милите думи... ЩЕ ГО ЗАПОМНЯ!

Юна
Запомни го!! И ти какво ще запомниш бе!

                                           Тае
         ЩЕ ЗАПОМНЯ КАКВА ЛЪЖКИНЯ СИ! ШЕ ЗАПОМНЯ ДА НЕ ВЯРВАМ НА ЛИГЛИ КАТО ТЕБ, КОИТО МИСЛЯТ САМО КАК ДА ЗАДОВОЛЯТ НУЖДИТЕ СИ!

Изведнъж усетих някой да се едно да бди над мен... Това естествено беше ТАЕ! ТОЙ СЕ Е СЪБУДИЛ!?



Здравейте хорицааа....
Как стеее??? Етооо още една чаастт... Дано да ви е харесала не е много интересна... Какво си мислите, че ще се случи в следващата част?!👀

The VoiceWhere stories live. Discover now