Karena son zamanlarda kendini tam anlamıyla Grafitti'ye adamış. Kimseyi takmıyor, dinlemiyor sadece internette takılıp, müzik dinleyip graffiti yapıyordu. Gecesini gündüzüne katıp graffitiyi geliştirmeye kendini ispat etmeye çalışıyordu. Karena'nın Annesi kreş öğretmeniydi. Karena'nın da bebeklere karşı bir sevgisi olduğu için canı sıkkın olduğun da annesi ile kreşe gidiyordu. O günde Morali bozuk olduğu için annesinden rica etti:
-"Anne yarın seninle gelsem mi acaba?" diye sordu Karena.
-"Bilmem sen bilirsin gelmek istersen gel ama erken kalkacağız haberin olsun." dedi annesi.
-" Tamam, o zaman yarın geleyim annem sabah uyandığında uyandırır mısın?" dedi Karena.
-" Tamam, tabi ki kaldırırım. " dedi annesi.
Karena yatmak için hazırlanıp kulaklığını telefonunu yanına alarak sıcacık yatağına geçti . Son ses müziğini açtı ve derin uykuya daldı. Sabah annesinin kulağından kulaklığı çektiği anda panikle uyandı ve annesi ile beraber hazırlanıp iş yerine gittiler kapıyı annesinin soğuk , sert ama iyi kalpli sekreteri açtı.
-" Günaydın hoş geldiniz." dedi sekreter
-"Hoş bulduk Günaydın." dedi Karena ile annesi
-"Sende Hoş geldin Karena." dedi sekreter.
-"Hoş buldum teşekkürler." dedi Karena
-"Karena ben de seninle bir şey konuşacaktım metro yapılıyor ve oraya boya yapacak birini arıyorlardı bende seni önerdim yapar mısın?" dedi sekreter.
-"Tabi ki yaparım bu benim için güzel bir fırsat" dedi Karena heyecanla "Ne zaman yapılacak?" diye sordu ardından.
-"O zaman grubunu topla sen, biz sana haber göndereceğiz."
Karena hemen derin düşünceler daldı. Çünkü onun bir grubu yoktu. Nasıl yapacağım diye düşünürken birden aklına facebook geldi ve hemen telefonunu eline aldı. Bütün graffiti yapanları ekledi. Ve kreşte çocuklarla vakit geçirmeye başladı. Tabi ki bütün günü çocuklarla oynamakla geçti. Bebekler o kadar şirin görünüyorlar ki gideceklerdi fakat Karena onlardan ayrılamıyordu. Sonra aklına facebook geldi hemen kontrol etti eklediği kişilerin kabul edip etmediğine baktı. Tabi ki bunların arasında sapığı mı dersin, salağı mı dersin, abazası mı dersin hepsi vardı, kabul edenler olmuştu ve Karena bunu görünce sevindi ister istemez. Karena facebook' ta dolaşırken graffiticiler için bir resim buldu ve çok hoşuna gitti bunu bilgisayarına indirdi sonra kabul eden bütün graffiticileri etiketlemiş. Çoğu kişiyi etiketleyip etiketlemeyeceğini düşünürken tek kişide bu olmamış. Resme beğeni ve yorum geldikçe Karena seviniyordu. Ama fark etmeden Karena tek kişinin beğenip yorum atmasını bekliyordu bunun sebebini kendi dahi bilmiyordu. Resme olumsuz bir yorum yapılmıştı Karena'nın bunu görür görmez morali bozulmuş canı sıkıldı. Ve bunun üstüne beklenen an geldi. Beklediği kişiden yani SDK'dan mesaj geldi. Karena bunu görür görmez içinde kıpırtılar başladı ve bunun sebebinin ne olduğunu dahi bilmiyor kendisi bile buna şaşırdı. Karena mesajı okudu ve yüz ifadesi bir anda değişti.