2.Bölüm

4 0 0
                                    

Üstümde sersemlikle gözlerim aralanıyordu başka bir yatakta uyanmak benim için çok farklıydı güzel uyumuştum ama burası hiç tanımadığım birinin eviydi ve üstelik zorla kalmıştım yataktan kalkıp banyoya girdim yüzümü yıkadım başka bir elbisem olmadığı için akşam çıkardığım çekerim ve gömleğimi tekrar giydim bu odada yapıcak başka bir şeyde yoktu açıkmıştım da dün öyle böyle yemiştim sadece .

Günaydın Mete bey kahvaltı hazır ,
tamam sen gide bilirsin , dün gece burda masanın başında sabahlamıştım kalktığını çoktan görmüştüm saatlerce izlemiştim bu kızı bişey vardı bu kızda masadan kalkarak vedanın odasına doğru ilerledim kapıyı açtım içeri girdim arkasına dönerek bana baktı beni ne zaman bırakacaksın ? bırak gidim çok geç kaldım , kolundan tutup aşağı doğru ilerlemeye başladım ama lütfen beni bırak diyordu icim sızlıyordu otur şuraya bakma kahvaltını et ,korka korka oturmuştum yapacak bişeyim yoktu gözleriyle yiyecek gibi bakıyordu bisiler yemeye başladım, Ayten çayları doldur kadın hafif bir gülümseme ile çayımı doldurdu bişey demeden arkasını dönüp gitti , beni ne zaman bırakıcaksın adamımı bekliyorum gelsin ondan sonra bırakıcam ben doydum sen beni odaya kapatmadan ben kendimi kapatırım ve adamının gelmesini beklerim diyip yukarı çıktım ben trip mi yapmıştım bu adama sanki çokta takardı manyağın biriydi zaten yatağa geçip oturup beklemeye başladım . Veda ginince bende pek bişey yiyemedim zaten benden deli gibi kurtulmak istiyordu zaten bugüne kadar kimsem yoktu ,
-Mete bey Vedat bey geldi
-gelsin içeriye şöyle
-tamam

Merhaba Mete bey ,hoşgeldin Vedat
Mete bey veda hanımı araştırdım şöyle baslim fakir bir ailenin kız çocuğu babası yıllar önce bunları terk etmiş gitmiş annesi felçli yataktan kalkamıyor üç kardeşler abisi hep alkol alır kumarhaneden çıkmaz kaç aydır da haber alınamıyormuş küçük kız kardeşi ise annesin bakıyor okulunu durdurmuş veda hanım ise birçok işe girmiş çok yerde çalışmış son olarak ise bir pasta dükkanında ise başlamış doğum günü pastanızı da kendisi yapmış yani veda hanımın dedikleri doğruymuş Mete bey dosyasını masaya koyuyorum tamam sen çık neler neler yaşıyor ben ne sandım o güzelliğin altında ne acılar var bilemedim , Ayten su dosyayı odama çıkar tamam Mete bey ayağı kalkarak odaya yöneldim kapıyı açtım girdim veda kalkarak bana doğru yöneldi geldimi adamın söyledimi ,sakin ol söyledi herşeyi gidiyoruz hade yürü bakalım arkasından devam ettim aşağı indik beraber arabayı çoktan hazır etmişlerdi arabaya bindik yan koltuğa gecip oturdu yüzü hiç gülmüyordu bu adamın karlı dağ gibi buz gibi üşüyordum bu adamın yanında , şoför ilerledi ben size adresi söylim ,söylemenize gerek yok veda hanım biliyorum bi anda şoföre bağırdı bidaha veda demiceksin hanımefendi demen yeterli mete beye dönerek bundan acaba sizene şoföre dönüp siz bana istediğinizi söyleye bilirsiniz diyip arkamı yaşlandım kafasını kızarcasına salladı hiç oralı olmadım bir saat sürmüştü yol arabada derin sessizlik hakimdi sonunda mahalleye girmiştik bir gün de olsa çok özlemiştim mahallemi evin önünde durdu kapıyı tam açıp ineceğim sırada bir daha yüzünü bile görmek istemiyorum kendinize iyi bakın diyebilmiştim.

Merhaba Mete bey ,hoşgeldin Vedat Mete bey veda hanımı araştırdım şöyle baslim fakir bir ailenin kız çocuğu babası yıllar önce bunları terk etmiş gitmiş annesi felçli yataktan kalkamıyor üç kardeşler abisi hep alkol alır kumarhaneden çıkmaz kaç ay...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mete beyse sadece hafif bir gülümseme ile karşılık vermişti ilkez güldüğünü görmüştüm aşağı inip kapıyı çaldım ama araba halen duruyordu camı aşağı indirip bakamaya başladı ,Begüm kapıyı açtı canım bi anda sıkıca sarıldım çok özlemiştim beraber içeriye geçtik annecim nasılsın bugün iyim kızım nerdesin sen çok merak ettim iyim annecim ben bi duş alim olurmu tamam kızım hemen odama geçip güzelcene yıkandıktan sonra üzerimi değiştirdim saçımı tarayıp odadan çıktım abla anne ben cansu ablaya bir gidim olurmu dün haber veremedim olurmu tamam kızım git sen ayakkabılarımı giyip çıktım yürümeye devam edip pastane dükkanına varmıştım veda nerdesin sen çok merak ettim geldim geldim yaa bir kaç işim çıktı Cansu abla oo Emre gelmişsin nasıldı memleket ,iyidi valla gel bi sarilim sana bende sarıldım sıkıca Cansu abla ben bugün geç oldu yarın gelsem olurmu eve gidip bisiler falan almam lazım tamam al şu iki yüz lirayı lazım olur yok abla al şunu daha fazla ısrar etmeden almıştım hayatım birden normale dönmüştü yakın bir markete gidip eve gerekli olan eşyaları almıştım dün pasta parası almamda çok iyi olmustu alışveriş bitince eve doğru yol aldım kapıyı çaldım Begüm yardım et su eşyalara, tamam abla içeri taşımıştık şimdi bu eşyaları yerleştir ne kadar çok eşya almışsın abla sen annemin ilacını aldın mı evet aldım abla tamam canım kızım, kızım annem çağırıyor sen hallet efendim anne kızım sen kötü işlere falan bulaşmadın degilmi yok anne dün pasta yaptım orda verdiler sen merak etme ...
Mete bey pastane dükkanı ve veda hanımın evi artık sizin satın alma işlemi tamamlandı, o şerefsiz kimmiş vedaya sarılan emre diye bir çocuk oda orda çalışıyormuş onu ordan kovun başka bir yere işe sokun neden Mete bey sen dedigimi yap işsiz kalmasın o kadar da kötü değilim tamam Mete bey , vedattın getirdiği dosyaya bakıp duruyordum içimde bilmediğim bir duygu beni bu kıza itiyordu özlüyorudum sanki oysa tanışali bir gün olmuştur .
Anne ben şu kirayı da halledim gelin olurmu tamam kızım ayakkabılarımı tekrar giyip Recep abinin evine doğru yöneldim yakındı zaten evlerimiz kapıyı çaldım ilkinde açan olmadı bidaha çalınca Recep abi açtı kapıyı abi ben kirayı getirdim kızım bu son kira alışım sizden neden Recep abi evi sattım kızım ne yaptın ? Recep abi sen ciddimisin biz nerde kalırız ne yaparız benim çocuklugum o evde geçti ,yapcak bişey yok kızım kime sattın Vedat bey diye biri kızım tamam Recep abi anneme nasıl diycektim ya üzgün üzgün eve geri dönmüştüm içeri girip ayakkabılarımı çıkartım mutfaga geçip yemek hazırladım Begüm sende masayı kur tamam abla hazır zaten yemekler pisti hade masaya annemin tepsisini de ver masaya oturmuştuk yemekleri koyup dağıttım abla senin neyin var ? Evi satmışlar Recep abi dedi nasıl gerçekten mi evet Begüm şuanda ses yok evin sahibinden ama bakıcaz artık duruma annemin gözleri dolmuştu anne üzülme diyip oda kapattım kendimi göz yaşlarım birer birer süzülüyordu içime içime   kalkıp bir kitap alıp kendimi yatağa attım beş on sayfa okuyup  çok geçmeden uykuya teslim olmuştum bile.

BANA VEDA ETMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin