YN: Yaaaa oğluşlarım evleniyooor ağağaşapdodıa...
Eymen'den
Az önce ne demişti o? Beni mi istiyordu?
Yok ebeni. Tabii ki seni istiyor salak.
İç ses sus şurada şaşkın olmaya çalışıyorum.
Tmm.
Yiğit bana beni istediğini söylemişti ve ben de salak salak onun yüzüne bakıyordum. Açıkçası şoka girmiştim böyle bir şey beklemiyordum. Zaten kim bekliyordu ki.
Şimdi bir gözden geçirince fena fikir değil gibi görünüyor ama... Benim bundan önce yaşadıklarımı düşününce ya onu mutlu edemezsem ve annem öylece kalırsa diye düşünmeden de edemiyordum.
Anneme bir şey olma ihtimali bile gözlerimi dolduruyordu ve bu lanet gözler şimdiden dolmuştu. Şu an çok utanıyordum ve Yiğit hariç her tarafa bakıyordum o gerzek de anlamış olacak ki çenemi tutup ona bakmamı sağladı.
Eskiden ondan birazbuçuk hoşlanmıştım ama bana burnun çok tatlı dediği için onu sevmiyordum. Çünkü ben tatlı değil yakışıklıydım. Öyle değil mi?
Elini yüzümden çekmeyip elmacık kemiğime götürdü, orayı okşadı bunu neden yapıyordu bilmiyordum ama... Çok güzel hissettirdiği yüzde yüz bin ortadaydıAŞIKSIIINNN DIRIRIRIRIM AŞIKSIIIN DIRIRIRIM-
KAMİL (İç sesin ismi jbgkcnv) SUS KAFANI KIRARIM. O ÇİRKİN BİR KERE.
ALLAH İÇİN BU MU ÇİRKİN EYMEN?
Tamam biraz yakışıklı olabilir.
BİRAZ MI?
BANA BAĞIRMA AĞLARIM.
Tamam annem sen ağlama hadi bak şu çocuğa sana bir şey söylicek.Tişekkür ederim Kamilaşkım muuuuaah. Neyse ben dünyaya dönüyom bb.
Yanağımı okşamaya devam ederken fısıltı gibi çıkan sesiyle "Hemen karar vermek zorunda değilsin Eymoş. Tek yapman gereken sana vereceğim numarayı aramak ve kararını bana söylemek. Seni hiçbir şey için zorlamıyorum." dedi ardından yüzüme yaklaşmaya başladı. Gözleri dudaklarımdaydı ve aklıma doluşan anılarla gözlerimdeki yaşlar teker teker düşerken, vücudum benden bağımsız titremeye başladı.
Flashback
Eymen okul çıkışı mutsuz bir şekilde eve dönüyordu. Bugün Yiğit ona çok çirkinsin demiş yancıları da ona gülmüştü. Aşkın her ne kadar 'Biz çok güzeliz onlar maymun suratlı sindirellaların soyundan geliyor.' dese de inanmamıştı, çirkindi işte.
Normalde gözleri dolmaya başlardı ama babası onu dün öldüresiye dövdüğü için hepsini tüketmişti.
Sarışın çocuk eve geldiğinde zili çaldı ve beklemeye başladı. Annesinin açması gereken kapıyı 18 - 19 yaşlarında bir genç açınca gülümsedi ve yavaşça içeriye girdi. Bu çocukta kim diye düşünmeden edemedi. Zaten bakışları da değişik gibiydi.
Evde biraz dolandıktan sonra annesini göremeyince mecburen arkasında duran gence döndü ve "Annem nerede biliyor musun? Bu arada ben Eymen." dedikten sonra elini sıkması için uzattı. Karşısındaki ondan çok uzun gençse elini sıktı ama bırakmadı. Eymen ona anlamsız bakışlar atarken "Ben de Semih. Annen uzun bir süre burada olmayacak." dedi ve birden boşta kalan elini Eymen'in beline koyup kendine bastırdı.
Eymen karnının üzerinde hissettiği sertlikle kendini geri çekmeye çalıştı. Ama Semih onu kendine daha çok bastırdı ve Eymen'in yüzüne doğru eğildi. Eymen korkuyla ve dolan gözleriyle "Ne yapıyorsun çık şurdan. Git." diyerek bağırıp çağırmaya başladı ama nafile. Semih, Eymen'in bacaklarından tuttuğu gibi kaldırırken kalçalarını sıkıyor ve kendine bastırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eymoş // BxB
Short StoryEymen annesi için her şeyi yapabilecek bir çocuktu. Her şeyi... * J'espère que tu es heureux où tu vas mon ange / * ... * Tüm hakları Eymen'in gözyaşlarında saklıdır. Bu hikaye iki erkeğin aşkını içermektedir homofobikler okuyup sinirlerimi bozmasın...