3.rész A váratlan vallomás

517 33 0
                                    


Amikor beléptem a tornaterembe csak izzadó fiúkat láttam és lihegést hallottam.Amikor jobban szemügyre vettem őket láttam hogy izmaikat megfeszítve egyzenek.Teljesen elvarázsolt a leggkör amibe csöppentem tele volt feszültséggel, izgalommal és akkarattal. Senki sem ált meg egy percre sem.És ekkor észrevetem Levet aki nagy lendülettel indult el felém és kitárt karokkal. Amikor odaért hozzám nagykarjaival körülfonta derekamat és felemelt hogy szemmagaságba legyek vele. Ezután szolásra nyitotta száját.

-Örülök hogy itt vagy már nagyon vártam mikor érsz ide! Jelentette ki amíg szorosan magához ölelt.

-Aaaaam én is nagyon örülök Lev de lettenél mert megfulladok! Mondtam neki szuszogva.

- Oh! Persze. Bocsánat! Mondta nekem sajnálkozó hangon Lev miközben elnézett oldalra. Én eközben végre felsohajtottam mert kaptam levegőt.Lev ekkor intett a többieknek hogy gyüljenek ide.

-Hát ez meg ki! Kérdezte egy szőke tarajas srác miközben elég közel hajolt ahoz hogy ajkaink majdnem össze érjenek. Ekkor egy fiú hátulról megfogta a vállát hogy kihúzza a személyes teremből.Észre vettem hogy ez a fiú az osztályomból való bár még soha nem beszéltem vele ezelött.

-Yamamoto! Miért kell belemászni minden lánynak a személyes terébe! Kérdezte mérgesen.

-De nézz rá ez egy igazi bombázó ijet nem minden nap látni főleg ijen jellegzetes idomokkal. Mondta miközben engem nézett pontosabban a melleimet.

-Elég pofátlan vagy mitne mondjak! Mire erre egy mozdulattal a fejére csaptam.

-Bocsánat a kellemetlenségért! A nevem Nobuyuki Kai. Mutatkozott be kedves mosolyal!

-Az én neve (Teljes Név)! Mondtam neki kicsit értetlenűl elvégre csak tudja ki vagyok ha az osztálytársam nem?

-Tudom ki vagy! Kezdett el nevetni.Én csak értetlen fejjel bámultam őt.

-Hadd mutassam be a többieket akiket még tényleg nem ismersz! Mondta majd a többiek felé fordult. 

-Ő itt az ászunk Taketora Yamamoto! Miközben mesélt róla pár dolgot addig Yamamoto halkan csak annyit mondodt hogy sajnálom.

-A következő Morisuke Yaku aki pedig a libero a csaptban. Róla is mondott pár dolgot amit én figyelmesen halgattam végig.

-Inuoka Sō vagyok! Vágott közbe egy szeleburdi srác aki nagy lelkesedéssel mondott magáról pár dolgot.

-Shibayama Yuki a másik liberonk.Jelentette ki Kai miközben mondott róla is pár szót. 

-Nagyon örülök hogy megismerhetlek titeket! Nagyon várom a közös munkát remélem jólfogunk együtt működni a közeljövőben! Mondtam vidáman.

-Hogy érted hogy várod a közös munkát?Mondta Lev miközben felhúzta egyik szemöldökét.

-Pontosan úgy ahogy mondtam!Mondtam Levnek egy sejtelmes mosolyal.

-Nem értem! Mondta értetlen fejet vágva.Én csak sóhajtottam egyet amíg a kezemmel a atarkómat vakartam.

-Én leszek a csapat menedzsere! Amint ezt kimondtam mindenki csak nézet rám mintha nem hitték volna el amit mondtam. Kuroo pont ekkor lépet be a terembe az edzővel az oldalán.Az edző megkérdezte hogy a fiúk mit csinálnak mire a srácok rám mutattak.Én amikor megláttam a senseit csak néztem de a sensei egyre közelebb jött és amikor odaért hozzám akkor szigorú tekintettel nézet rám.

-Mi a neved? Kérdezte érdeklődően miközben kedvesen mosolygott.

-(Teljes Név). Mondtam halkan de érthetően.Erre a sensei szeme elkerekedett malyd így szólt.

Játék vagy szerelem ( Kuroo x Reader) [Szünetel]Where stories live. Discover now