Reggel a drága napsugarak miközben éppen kiégették látókáim megfordúltam hogy lássam szerelmemet de ehelyet a padloval találtam szemben magam egy hatalmas puffanás közeppette arcal lefelé.Miközben azon gondolkodtam hogy lehetek ekkora szerencsétlen és hogy Kuroo miért nincs ott ahol kéne halk léptek közelettek a szobám felé majd abba maradt és kinyílt az ajtó.Két kicsi buksi kukucskált be az ajtón.Majd nem sokkal később a harmadik is megjelent amit már nagyon jól ismertem.Lassan feltápászkodtam majd lassan feléjük fordultam miközben éppen realizáltam hogy rajtam nevet a két kicsi míg a harmadik személy csak néz és probálja elfolytani a nevetést.Nemes egyszerűséggel felálltam az agyamhoz sétáltam és felkaptam a párnámat amin aludtam közelebb sétáltam és isteni erővel Kuroonak vágtam aki a földet találta meg arcával.A kicsik rám néztek de a tesóimat soha nem bántanám.Szólásra nyitottam ajkaimat.
-Vigyétek ezt a szerencsétlen kandurt innen mert ti is pórul jártok.Mondtam miközben jobb szemmem tikkelését próbáltam leállítani.
-Rendben! Mondták a lúrkók egyszerre és Kuroot lábánál fogva kezdték el húrcolni levelé.Most nem szívesen lettem volna a helyében.
-Gyertek reggelizni! Hallotam meg édesanyám hangját a földszintről.Lassan lebatyogtam a lépcsőn és besétáltam a konyhába apa Kurooval beszélgetett míg a két kis testvére a fejüket tömték a pirítóssal és egyébb finom ságokkal ami az asztalon volt.Én még nem ültem le hanem szépen komkótosan a pulton lévő kévéfőzőhöz sétáltam annak reményében hogy apa és anya hagyot nekem is egy keveset de rosszúl hittem így neki álltam kávét főzni.
-Valakinek kell még kávé!? tettem fel az egyértelmű kérdést a családban.
-Igeeeen! Mondta Kuroo miközben unot hangon válaszoltam neki egy - oké -keretében és neki álltam a kávénak.Mikor végeztem odaadtam Kuroo kezébe a gőzölgő italt majd szépen komótoson elsétáltam a kanapéig és ott foglaltam helyet.Kuroo végig késérte tekintetével minden egyes mozdulatomat.Mikor elhelyezkedtem a kanapén bekapcsoltam a Tv-t és váltogattam a csatornák között majd egy sport csatornán akadt meg a szemem ahol női röplabda ment.Csillogó szemmekkel néztem a mecset és imadkoztam hogy a japán csapat nyerjen.És nagy örömömre nyertek is amit én ugrándozva és visitozva ünnepetem miközben apa és Kuroo beszélgetek.Kuroo kicsivel később kávéját kiköpve és fuldokolva ült az asztalnál míg apa csak hátba veregette nehogy megfulladjon szegény.Én csak megleppeten hátranéztem.
[Kuroo szemszöge]
Míg (Név) elvonult a kanapéra Tv-t nézni én addig folytattam a beszélgetést (Név) édesapjával Kennel.Nagyon sokat beszélgettünk a röplabdáról meg hasonló dolgokról mígnem a témánk szerelmemre nem terelődtek.
-És mit gondolsz a lányomról? Kérdezte kicsit rideg de még is kedves hangon. Én erre csak elpirultam és gondolkodtam a helyes vélaszon.Majd szólasra nyitottam ajkaim.
-A lánya egy igazán belevaló és bátorlány.És ugyan akkor nagyon gyönyörű is a szép hosszú (Haj szín) és a (Szem szín) szemeivel amikbe szinte minden alkallommal elveszek.A mosolyárol ne is beszéljünk mert olyan gyönyörű hogy arra szavak sincsenek. Mind a lelke mind a külseje tökéletes. Mondtam miközben szememet becsuktam és lágyan elmosolyogtam.Ken csak belekortyolt kávéjába majd rám nézett de nem szolt semmit elmoslyodott én viszonoztam kedves gesztusát. majd arra figyeltünk fel hogy (Név) önfeletten ugrándozik és újjong. Én erre csak elmosolyodtam.Majd Ken hírtelen megszólalt míg én belekortyoltam amég egész melegnek mondható kávémba.
-Remélem nem sokára unokám is lesz tőletek és ajánlom hogy az esküvőre is hívjatok meg.Én áldásomat adom rátok. Mondta mosolyogva Ken míg én kávémat kiköpve kezdtem el fuldokolni.(Név) csak megleppetten nézet rám amíg Ken probálta a hátam óvatos ütögetésével enyhíteni a fuldoklásom.Csak meredtem Kenre kikerekedett szemekkel mint aki szellemet látott.
YOU ARE READING
Játék vagy szerelem ( Kuroo x Reader) [Szünetel]
RomanceSziasztok! Ebben a storyban lesz egy lány akit a te karaktered fog játszani. Röviden arrol fog szólni hogy elköltöztettek ezáltal új középsulit keztél nem is gyanítva hogy esetleg egy fekete hajú srác kiszemel magának bár erről te mit sem sejtesz...