Amikor reggel felkeltem fura érzés kerített hatalmába de nem tudtam miaz a valami.Egy ideig gondolkodtam de utánna teljesen el is felejtettem.Lementem reggelizni ahol már a két kistestvérem várt.Kamiya hírtelen rámnézett és éppen szolásra nyitotta száját.
-(Név) mégis tegnap miért siettél fel vörös fejjel a aszobádba? Nézett rám értetlen fejel.Malyd anya is megszolalt.
-Csaknem voltál lázas?Hadnézelek! És a homlokomra rakta a kezét hogy megnézze van-e lázam.Én erre csak mérges fejel reagáltam.
-Nem vagyok beteg teljesen jól érzem magam! És teeeee Kamiya veled még számolok ha haza jövök!Azzal a lendülettel el is indultam a suliba.Szokásosan elköszöntem mint mindíg.A kapuban pedig Sayori-chan már várt rám és kivételesen aggódó tekintettel nézett rám.
-Sayori valami baj van? Olyan furcsán nézel! Néztem rá értetlen tekintettel a fejemet kicsit megdöntve.
-Ááááááá semmi! Jelentette ki miközben már sétáltunk az iskolafelé.
-Na beszélj miaz hallottál valami pletykát? Néztem Sayorira kiváncsi fejjel.
-Csak hallotam valamit veled kapcsolatban. Jelentette ki egy nagy sohajtás mellet.
-Mégis mit? Mostmár kicsit kétségbeestetten néztem rá.
-Figyelj (Név) én nem akkarlak bántani de ... Hírtelen szavába vágtam mostmár idegesen.
-Sayori! Mégis mit titkolsz előlem?! Kérdeztem mostmár kicsit felemelve hangomat.Sayori vettegy nagy levegőt és belekezdett mondandójába.
-Oké...Nos hol is kezdjem? Mondta zavarodottan.
-Mondjuk az elején az nem lenne rossz. Jegyeztem meg halkan.
-Rendben!Nézett rámaggodó tekintettel.-Tegnap láttalak titeket Kurooval.Szegte le hírtelen tekintetét. Elvörösödtem ezek szavak hallatán.
-Sayori te követtél engem? Kérdeztem miközben a földet pásztáztam tekintettemmel.
-Mi nem dehogy is csak az egyik osztálytársad kérdeztem meg hogy merre vagy és ő monta hogy a könyvtárba mentél olvasgatni.Amikor oda értem akkor láttam hogy Kuroo bement oda és mivel téged kerestelek így bementem én is de ami akkor fogadott azon nagyon meglepődtem.
-Sayori! Mondtam neki lágy hangon mikor észre vettem hogy elkeztek potyogni könnyei. -Semmi baj! Mondtam és szorosan magamhoz öleltem.Addig öleltem amíg abba nem hagyta a sírást.Ekkor Sayori halkan megszolalt.
-Figyelj (Név)! Nagyon vigyázz vele ő más mint a többi srác.Montdta nekem remegő hangon. -Hogy érted? Kérdeztem meg Sayorit bátortalanúl.Eközben Sayorinak sikerült megnyugodnia. -Úgy értem hogy ő egy igazi.... Halgatott el pár percre.Malyd vett egy mély lélegzetet. -Ő egy fekete macskára hasonlít ha szabad így fogalmaznom.Ezek szavak hallatán küzdöttem hogy ne kapjak röhögő görcsöt.
-Hogy mi? Tettem fel már malyd nem fuldokolva a kérdést.
Úgy ahogy mondom! Azért mondom így mert .... na várj elmagyarázom! Tette keresztbe karját teste elött. -Szóval! A lányok többsége szereti a kölyök macskákat igaz? Én erre csak bólogattam egyetértően.Kuroo pont ilyen! Jelentette ki határozottan.-Az ujja köré csavar és teljesen megörjít.Bár mitne mondjak gondoltam magamba van oka rá hogy tapadjanak a csajok mint pókhálóba a legyek.És abban a pillanatban mikor ezekre gondoltam már a sulinál is voltunk.
-Nos szia (Név)! Holnap látjuk egymást.
-Szia Sayori! Intettem utánna hosszan széles mosolyal az arcomon.
CZYTASZ
Játék vagy szerelem ( Kuroo x Reader) [Szünetel]
RomansSziasztok! Ebben a storyban lesz egy lány akit a te karaktered fog játszani. Röviden arrol fog szólni hogy elköltöztettek ezáltal új középsulit keztél nem is gyanítva hogy esetleg egy fekete hajú srác kiszemel magának bár erről te mit sem sejtesz...