6.rész Varázslatos hétvége

543 21 4
                                    


Figyelem ebben a részben 18+ jelenetek lesznek így akik kisebb korúak azok csak SÁJÁT felelőseggel olvassák el!!!! Előre is köszi és jó szórakozást az új részhez.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Csak álmododm vagy ez a valóság?Valaki csípjen meg!Tényleg ennyire szeretne?De akkor miért nem kérdezte meg azt a kárdést amire mindennél jobban  vágyok!?Nem tudom de most nem is nagyon érdekel csak a csókra koncentráltam és semmi másra.Amikor abba hagytdtuk akkor Kuroo megkérdezte hogy milyen messze lakom az állomástól.Erre én csak annyit válaszoltam hogy 30 perc gyalog.Amikor ezt mondtam akkor Kuroo szemei egy cseppet elkerekedtek.

-Most mivan? Miért vágsz pofákat? Kérdztem meg kicsit duzogós hangon.

-Semmi csak ez nagyon messze van és már nagyon késöre jár!Mondta nekem tarkóját vakargatva.

-M...Mennyi az idő? Kérdeztem kétségbe esett hangon.

-Úgy 11 óra lehet. Jelentette ki egy kérdő hangsujjal.

-Hogy mennyiiii?! Kérdeztem kicsit hangom felemelve.A választól hírtelen elsápadtam.

-Jól vagy? Kérdezte Kuroo aggodó hangon.

-P...Persze! Mondtam remegő hangon egy hamis mosollyal.

-Nos! Már nagyon nincs értelme haza menned. Szolalt meg miközben elkezdett egy kicsi pír kiülni az arcára.

-Miért is? Kérdezdtem meg tőle értetlen hangal mert tényleg nem igazán tudtam ezt mire vélni.

-Hát elég messze laksz amúgy is hétvége van. Kezdte el egyre inkább kerülgetni azt amit szeretne tőlem.

-Kuroo? Néztem rá még inkább értetlen fejjel.

-Hát mivel én közel lakom az állomáshoz inkább nincs kedved nálam aludni? Kérdezte reményel teli szemekel. 

-Milyen messze laksz? Kérdeztem meg tőle mitsem sejtve.

-kb 10-15 perc gyalog.Mondta egyre inkább reménykedve hogy nála maradok estére.

-Nem is tudom. A szüleid lehet nem örülnének neki hogy este haza viszel egy random lányt. Mondtam neki határozottan.

-Nem egy random lány vagy hanem az osztálytársam és a szerelmem.Az meg a másik hogy egyedül élek már egy teljes éve. Mondta nekem miközben a szemembe nézet jó mélyen.

-Először felhívom a szüleimet ha nem baj. Mondtam neki bizakodva.legbelül tudtam hogy csak akkor lehet szerencsém ha anyát hívom.Fel is hívtem aki agodva vette fel a telefont.Rögtön elkezdet kérdezősködni ahogy az várható volt.Gyorsan elmodtam neki hogy mi történt ezek után pedig nagynehezen feltettem a nagy kérdést.Anya gey ideig nem igazán értette hogy mit szeretnék de utánna amikor leesett neki nagy örömmel kért meg arra hogy adjam oda a telefont annak akinél aludni szeretnék.Én erre csak elkezdtem vörörsödni és Kuroora néztem aki persze nem értette hogy mit szeretnék tőle.

-K...Kuroo!Anya beszélni szeretne veled!Mondtam kicsit dadogva és zavarodottan.  Ő nagyon egyszrűen reagált fogta a telefont és elment egy kicsit messzebb hogy nyugodtan beszélhessenek én addig ott maradtam az esernyővel a kezemben.Kuroo egy kis idő múlva vissza adta a telefont.És nagy meglepetésemre anya azt mondta ha szeretnék akkor maradjak egész hétvégen. Én csak áltam és csodálkozva pislogtam magam elé. Nagy nehezen elköszöntem anyától és leraktam a telefont. Ezek után Kuroora néztem aki egy nagy mosolyt villantott felém.

Játék vagy szerelem ( Kuroo x Reader) [Szünetel]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant