Başladığınız tarihi ya da saati bırakabilirsiniz buraya. =)
Satır aralarında yorum yapabilmeniz için boşluklar bıraktımmm =)
Hedeflerim, hayallerim bir sürü şeyim vardı. Ama sen yoksan duygularım yok ve ben duygusuz bir piç gibi davranarak hedeflerimin, hayallerimin peşinden koşmak istemiyorum. Fazla seviyorum seni. Tam kalbimin içinde, beynimdeki nöronlarda, damarlarımda dolaşan kanda hissediyorum seni. Bana dokunduğunda vücudumun nasıl delicesine yandığını hissediyorum. Nasıl güzel anlardı ama... Hikayenin erkek başrolü yavaşça eğilir ve kızı dudaklarından öper, kızın içi gider.
Mükemmel bi çifttik. Benim siyah kısa, yamuk saçlarım, kahküllerim, senin dağınık saçların. Beraber yaptırdığımız dövmeler, senin bana deldiğin piercingler. Odamın her köşesinde kokun var şuan. Tam şimdi burada olman gerekirdi. Bak bilgisayarımız bizi bekliyor kulaklıklarımız, led ışıklarımız. Her zamanki ortamımız hazır. Ne yani şimdi benden başkasıyla mı ps oynayacak, yemek yapacak, film izleyecek, gezeceksin?
Leptopumun başında oturmuş kulaklıklarım takılı bir şeyler yazarken Batu'nun seslenmesiyle kulaklığımın tekini çıkarıp ona baktım.
-Aryaaa
-Efendim Batu?
-Nerdesin kızım ya bi saattir seni bekliyoruz hadi otur şu bilgisayarın başına. Ne yapıyorsun orada?
-Olmaz aşkım, biraz bensiz oynayın benim işlerim var.(Yerimden kalkıp yanına gittim ve yavaşça dudağına bir öpücük kondurup odanın diğer köşesindeki koltuğa ve leptopuma doğru geri yürümeye başladım.)
-Arya yine kitap yazmaya mı çalışıyorsun yoksa ya gel hadi sonra yazarsın nolcak sanki?
-Hayır beni terk edersen diye şimdiden depresyon malzemesi çıkarıyorum kendime aaa sen karışma bakayım.
-Ya aşk olsun sevgilim 2,5 yıl oldu ayrılmadık hiç, gayet mutluyuz niye seni terk edeyim? Hem seninle ayrılırsak ben burada kiminle yemek yapacağım, temizlik yaparken kimin gözlerini elimdeki bezle bağlayacağım? Sıkıntıdan ölürüm ben sensiz. Hem başka birisinin sana dokunma ihtimali beni deli ediyor düşünsene başka birisi geliyor seni benim öptüğüm gibi öpüyor varya yedi ceddini
-Şşştt sakin küfür etme tamam anladım dhhdhdhd Yine de canım biraz saçmalamak istiyor.
-Aaaa ben unuttumm bugün ayın 18'i senin regl günün kesin o yüzden hassassın sen. Tamam bitanem ben bizimkilerle bi el daha oynayayım sonra beraber film izleyelim olur mu? Her ay üşenmeden delibal izliyoruz hem belki bu sefer başka bir şey izleriz ne dersin?
-Sen benim Delibal'ıma laf mı yapıyorsun şuan? O gayet güzel film bi kere tabii ki de onu izleyeceğiz. Bende Füsun Barış'ın videosunu izlerken ağlayacağım. Bi sorununuz mu var Batu Bey?
-Yok yok tamam Delibal izleriz sonra da Riverdale ya da Red Band Society ' ye devam ederiz. Netflix te olmasa kaliteli dizi bulamayacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- L A V İ N İ A -
Teen Fiction- Batu neden hala peşimden geliyorsun? - Vazgeçeceğimi düşünmen senin hatan Arya. - Ne yani ben gitsem de gitmeyecek misin hiç? - Herkes miyim ben Arya? Ruhum senken nasıl vazgeçebilirim ki senden? Evet tam bir salaktım, az önce resmen Batu' dan gi...