Stiles'a onun hiçbir yere gidemeyeceği söylendiğinde oldukça öfkelenmişti. Ben de gelmek istiyorum çağrılarına kimse yanıt vermemişti. Onun yorgun olduğunu çok net şekilde görebiliyorlardı. Göz altları kızarmış, zayıflamış ve uyuduğu çok az zaman diliminde sürekli kötü rüyalar görmeye başlanmıştı.Stiles, Derek için kendine çok zarar veriyordu. Kate'i en son Meksika'da gördükleri için oraya gideceklerdi. Bir şekilde ip uçlarıyla bulacaklardı. Bu sırada Lydia desteklemek için Stiles ile Beacon Hills'te kalmaya karar vermişti.
Herkes hazırlanıyordu. Scott 'kardeşini', Peter 'yeğenini' kurtarmak istiyordu.
Uzun süre önce Isaac Allison'ı atlattığını düşünerek geri dönmüştü Beacon Hills'e. Çok başarılı değildi, unutamamıştı. Ancak arkadaşlarına asla acılarını açmıyor onların da canını yakmamak için her şey yolundaymış gibi davranıyordu.
Derek, onun için de çok önemliydi. Onu o işkence dolu hayattan kurtaran kişiydi Derek, onunla beraber güçlü olmayı öğrenmişti, onunla kendi olmayı öğrenmişti.
Ve bazıları içinse hiçbir anlam ifade etmiyordu Derek. Sadece Scott için gidiyorlardı. Peki Stiles? Onun canı bu denli yanarken neden onlar değil de Stiles geride bırakılan olmuştu?
Scott, Isaac, Malia, Peter, Liam, Theo ve Mr. Argent... Hepsi gidiyorlardı.
Onlara arabaya kadar eşlik etti Stiles. Eliyle Theo'yu gösterdi.
"O" dedi sinirle. "Tanımıyor bile!" gözünden hızlıca bir damla süzüldü.
"Eğer sorun güçse... Beni de dönüştür. Ben de geleyim. Ben de yanında olayım." Stiles oldukça yorgun gözüküyordu. Scott, uyuduğundan bile şüphe duyuyordu.
"Sorun güç değil Stiles, biliyorsun." yumuşak sesiyle konuştu. "Sadece." dedi gözleriyle süzerken ve kafasını iki yana salladı. "İyi değilsin. Baksana haline. Her an düşecek gibisin."
Stiles hızlıca sarıldı Scott'a. "Kurtar onu, Scott. Lütfen!"
"Söz." dedi sarılırken Scott.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deal [Sterek]
FanfictionBir anlaşma... Her şeyi düzeltebilir miydi? Eskisi gibi yapabilir miydi? Peki ya bir hayat, bir başka hayatın bedeli miydi? Stiles ölürse, Derek gelebilir miydi?