four

938 82 32
                                    

Stiles hızlıca odasına gidip kendini kilitlemişti. Nefes alamıyor, elleri titriyordı. Lydia kapıya dayanmış kapıyı açmasını söylüyordu. Stiles'ın aklına kitap geldi. Ordaki bir bölüm. 'Ölen kişiyi hayata döndürme'

Hızlıca sayfaları çevirdi ve o aradığı sayfayı buldu.

Ölen bir kişinin geri dönebilmesi için bir başkasının onun için kurban olması gerekiyor.
Bu işlemi yapacak kişi, hayatını sonlandıracak kişidir.
Sadece xx Mitolojisinde inanılan bu ayini yapmak için
Şeytanı çağırması gerektiğine inanılır. Şeytan ile anlaşma yapılır.
Geri dönüşü olmayan bir işlem olduğuna dair yazılar vardır.
Şeytan'ı çağırmak için:
xxx

Stiles yutkundu. Böyle bir şey beklemiyordu. Onun kendisinin Derek'e kavuşmasını ümit ediyordu. Kafasını iki yana salladı ve ağlamaya başladı. Scott'ın sesi gelmişti.

Hızlıca kapının kilidini açıp aşağıya indi. Argent'ın arabasından cesedi indirdiklerinde Stiles bağırarak ağlamaya başlamıştı. Stiles, Derek'in yanına diz çöktü ellerini tuttu. Buz gibiydi. Gözlerini yumdu.

"Derek, sen bana emanettin." dedi Peter. Güçlü kalmayan çalışsa da başaramıyordu. "Benim en yakın arkadaşımdın." o da tıpkı Stiles gibi yanına gitmişti. Saçını okşamıştı ve ağladığı için akan burnunu çekmişti.

"Hiçbir zaman iyi amca olamadım. Affet." dedi gözündeki yaşı silip. Scott ve Isaac de tıpkı onlar gibi yanına çöktüler.

"Bana her şeyi öğrettin. Seni seviyorum Kardeşim." Scott diğer elini tuttu Derek'in.

"Beni hep korudun. Çok mükemmel bir adamdın. Seni hep örnek alacağım Derek. Sen beni babamdan kurtardın, işkence dolu hayattan kurtardın, hayatımı güzel bir hâle soktun. Sen çok iyi biriydin Derek. Sana hâlâ ihtiyacım var." herkes birbirinden kötüydü. Dört kişi birlikte oturmuş Derek'in başında ağlıyordu. Eğer bu günü görseydi Derek, sevildiğini anlardı.

ve Stiles da anlamıştı. Herkesin Derek'e ihtiyacı vardı.

Deal [Sterek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin