Zengin bir ailenin tek çocuğusun. En yakın arkadaşın Iida Tenya.
Gücün Hava'yı her şekilde kullanmak. Yani bir odadaki bütün havası çekebilirsin, rüzgar, kasırga vb yapabilirsin. Hiç hava olmayan bir ortama hava doldurabilirsin vb..
[a]= adın [s/a]= soy adın
—————————————————
U.A.'ye özel olarak davet edilen kişilerden birisiydin. Davet edilme sebebin zengşn olman mı, özgünlüğünün çok iyi olması mı bilmiyordun. U.A. çok yüksek standartları olan prestijli bir okul olmalıydı, sarışın kaba bir çocuğun gelene geçene bağırdığı, sapık öğrencinin kızların eteklerini kaldırdığı bir okul olmamalıydı.
Sınıftakiler hakkında pek bir bilgin yoktu fakat Momo adlı kızdan ve Katsuki Bakugou adlı bir oğlandan hiç hemde hiç hoşlanmamıştın. Ayrıca Momo adlı bir kız sürekli konuşuyordu!Daha fazla katlanamayacaktın buna. Sınıfın içinde büyük bir rüzgar yaratarak Katsuki'yi yerine oturttun, Momo'nun başının etrafındaki havayı çektin böylece birkaç saniye nefes alamadı. Sonunda herkes susmuştu, derken öğretmen içeri girdi,
Tabii ona öğretmen diyebilirsen! Sarı bir uyku tulumu giymiş, siyah saçlı bir adamdı.Sen şok olmuş bir ifadeyle "hocaya" bakarken, hoca beden dersi formasını önlerine fırlattı ve
—bunları giyip bahçeye gelin, dedi.
Derin bir iç çekip soyunma odasına yürümeye başladın.
~~~~~~~~~~~~Soyunma odasında üzerini değiştirirken bir kız
—Momo, hatların muhteşem, dedi
—Aynen!
Kızlar onay verirken kısa kahverengi saçlı tatlı bir kız,
—[s/a] da çok güzel bir kız. Hatları da muhteşem, dedi. Biraz utanmış şekilde
—Teşekkürler, fakat bilirsiniz ya insanın vücudundan çok huyları önemlidir.
Sen bunu diyince uzun bir sessizlik oldu. Daha önce seni öven tatlı kız,
—Çok haklısın aslında, dedi.
Kızın cümlesi bitince hızlı adımlarla dışarı çıktın. Iida'nın yanına gittin. Iida'yı küçüklüğünden beri tanıyordun. Ortaokulda, seni zorbaların elinden kurtardığından beri yakınlaşmıştınız. Artık kanka sayılabilirdiniz. Iida'yı biraz abin olarak görüyordun. Hep senin yanındaydı ve ben en iyisini isterdi senin için.
[a]: Selam.
Iida:Oo hoşgeldin.
Beden kıyafetleri içinde ikiniz de daha ateşli görünüyordunuz. Bu kıyafet senin hatlarını, onun ise kaslarını ortaya çıkarmıştı. Siz sohbet ederken bir bağırışma duyuldu.
Bakugou, Todoroki adlı çocuğa bağırıyor, Todoroki ise umursamayan bir ifadeyle yürüyordu. Sonra Aizawa-Sensei (hocanın adı buymuş) geldi ve sınıfa birkaç test yaptı, sonuncu olanın okuldan atılacağını söyledi. Testin sonunda bunun yalan olduğunu söyledi. Izuku Midoriya adlı çocuk ise buna çok sevinmiş gibi duruyordu.Okul bitmişti. Eve dönecektin. Normalde amerikada yaşadığın için Japonya'yı pek bilmiyordun. Bildiğin tek şey, annenin tanıdığı bir ailenin evinde kalcağındı. Fakat bu ailenin hangi aile olduğunu söylememişti. Telefonunu çıkardın ve anneni aradın. Ailenin kim olduğunu sorunca aldığın cevaptan hiç memnun değildin. Yaklaşık 20 saniye süren bu konuşmadan sonra okula geri girip Todoroki'yi aramaya başladın. Onu sınıfta Momo ile konuşurken buldun. Momo konuşuyordu fakat Todoroki dinlemiyordu. 2dk sonra konuşmaları bitmişti. Todoroki'nin yanına gittin ve olayı anlattın.Todoroki de durumdan pek memnun görünmüyordu.
Todoroki: Ablam, bize bir misafirin yatılı geleceğini söylemişti.. Gidelim.
Sen ise sadece başını salladın ve duygusuz yüz ifadenle yürümeye devam ettin. Evlerine geldiğinde Endeavor kapıda bekliyordu. Seni görünce bırak hoşgeldin demeyi, gülümsemedi bile. İçeri girdi, siz de arkasından içeri girdiniz. Sessizce akşam yemeğinizi yediniz. Todoroki'nin ablası sana odanı gösterdi. Valizini yatağın kenarına bıraktın. Biraz dışarı çıkmak istediğini söyledin.
Hava çok güzeldi, ılık bir rüzgar saçlarının arasından geçtikçe daha iyi hissediyordun.
Derin bir iç çektin ve içeri girdin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Bir Katilin Gözleri 💫Todoroki x Reader
FanfictionYıllar önce bir cinayete karışan küçük kız, o zamandan beri ne ölümden korkuyor ne de öldürmekten. Ailesi zengin ve güçlü insanlar. Soğuk bakışları ve Duygusuz yüzünün ardında kibar ve iyi bir insan. U.A adı verilen Japonya'nın en iyi Kahramanlık Li...