..Geçmiş..

2.2K 220 130
                                    


[a] ve Todoroki yurda doğru yürüyordu. İkisi de konuşmuyordu. [a] sessizce yürürken Todoroki onu izliyordu. Hafifçe gülümsedi. Todoroki [a]'yı izlemeye devam etti fakat [a], oralı değildi. Todoroki [a]'nın ona bakması için bekledi, bekledi. Fakat [a], Todoroki'den çok yerdeki çakıl parçalarıyla ilgileniyordu.
Todoroki pes etti ve başını çevirdi.
Todoroki: tanrım, bu kız benimle hiç ilgilenmiyor.
[a]: Todoroki.
[a], Todoroki'nin adını bir anda söyleyince Todoroki'nin kalbi bir an hızlandı. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Hemen başını [a]'ya çevirdi.
Todoroki: Evet?
[a] başını Todoroki'ye çevirmişti. Gözlerini hafifçe kısılmıştı.
[a]: Hassas bir konu olabilir.. söylememek istersen anlarım ama.. sol gözündeki yanık.. nasıl oldu?
Todoroki'nin yüzünde hüzünlü bir gülümseme belirdi. Bakışlarını yere çevirdi.
Todo: Annem yaptı.. (sonra bütün hikayeyi anlatıo yazmaya üşendm)
[a]: Of...
Todo: Evet..
Uzun bir sessizlikten sonra [a], yavaşça konuşmaya başladı.
[a]: Babam benden nefret ederdi... Onun biyolojik kızı değildim çünkü.. Annemin yanında bana çok iyi davranırdı... Fakat annem gittiğinde..
[a] sesli bir şekilde yutkundu. Boğazı düğümlenmişti.
[a]: Annem çalışırdı, babam da evde kalıp bana bakardı. Tabii, buna 'bakmak' diyebilirsen.. Dışarı çıkmama izin vermezdi. Bazı günler yemek bile vermezdi. Sonra bir gün.. öldü...
Todoroki başını yavaşça [a]'ya çevirmişti. Göz bebekleri nokta kadar olmuştu.
[a]: Bir gece.. odamda dururken kapı bir anda açıldı..
-10 yıl önce, [a]'nın evinde-
Küçük [a], camın kenarındaki yatağına oturmuş dışarıyı izliyordu. Yüzü solmuştu.
Kapı bir anda açıldı, içeri sarhoş olan babası girdi.
-Lann. Salak kızz! Uyumadın mı lan sen!
Adam, dengesini kaybedince sendeledi ve duvara dayandı. Elindeki içki şişesi yere düşmüştü. Sarhoş adam, parçalara ayrılmış içki şişesinin en büyük parçasını eğilip aldı ve küçük kıza doğru yürümeye başladı..
Attığı yamuk adımlar git gide hızlandı. Elindeki cam parçasıyla küçük kızın üstüne doğru atıldı.
Minik [a], çevikti. Hızla çekilince babası cama yapıştı. Camın kırılma sesi bütün binayı sarstı. Bütün komşular uyanmıştı.
Küçük kız çığlık attı. Cama yapışan adam yavaşça doğruldu. Vücudunun heryerinde minik kesikler oluşmuştu. Küçük kıza döndü ve elindeki cam parçasını son hız küçük kızın yüzüne fırlattı. Cam parçası havada yol değiştirdi ve kızın omzunu sıyırdı.
[a]: B-baba.. yapmaaa..! Lütf-fen!
Küçük kız ağlamaya başladı. Komşuların kapınızı çaldığını duydunuz. Seslerini duyabiliyordun.
-NELER OLUYO!?
-KIZIN ODASINDAKİ CAM KIRILMIŞ!
-BİRİ POLİSİ ARASIN!
-AMBULANS DA ARAYIN.
-KAPIYI AÇSIN BİRİ!
Bu sesleri duyunca çığlık çığlığa bağırmaya başladın.
-Y-YARDIM EDİN LÜTFFEN!
Küçük kız odasını duvarına değene kadar geriledi.başını bacaklarının arasına aldı, eliyle kulaklarını kapattı.
Adam yerdeki cam parçasını aldı ve kıza doğru yürümeye başladı. Kızın tam önünde durdu. Cam parçasını şu an açık duran ensene saplamak için hazırlandı.
Apartman dairenizin kapısına deli gibi tekme atıyorlardı.
Komşular çığlık çığlığa bağırıyordu.
Önündeki adam seni öldürmek üzereydi..

Yerde duran 'Bay Havuç''u aldın. Açık mavi peluş tavşanı aldığını gören baban elinden oyuncağı çekti ve kollarını koparmaya başladı. Bunu yaparken vahşice gülüyordu.
Oyuncağını parçalamayı bırakan baban konuşmaya başladı.
-Bak, 'Bay Tavşancık''a ne oldu.?. Sıra sende...
Oyuncağın parçalarını üstüne fırlattı ve bir adım daha yaklaştı. Camı ensene dayadı. Derinin yırtıldığını hissettin.
Çok üksek bir çığlık attın. Bir patlama sesi, Kapının parçalanma sesi ve yere damlayan kan sesi birbirine karıştı. Komşular odana son hız girince çığlık attılar. Babasının kafası patlamış olan cesedi yavaşça yere düşerken 'canavar' diye bağırıyo-
Todo: [a]..
Başını kaldırdın ve Todoroki'ye baktın. Gözlerinden akan yaşları o an fark ettin.
Todoroki omzundan tuttu ve seni kendine çekti. Başını göğsüne dayadın. Göz yaşların durmadı, çoğaldı. Vücudun hıçkırıklarla sarsıldı.
Todoroki bir eliyle yavaşça saçlarını okşadı, diğeriyle sana sıkıca sarıldı.
-5 dakika sonra, yurtta-
Todoroki, [a]'yla onun odasına kadar yürüdü. Kapının önünde yavaşça durdu. [a] kapıyı açtı ve içeri girdi.
[a]: Kimseye anlatma.
Todo: Merak etme. ;3
[a]:Görüşürüz.
Todo:Bay bay.
[a] kapıyı kapatmadan önce içeri göz gezdirdin. Odası çok düzenli ve güzeldi. Son saniyede gözüne birşey çarptı.
Kolları ve bacakları acemice geri dikilmiş; üzerinde bir ilkokul çocuğunun el yazısıyla birşey yazılmış, açık mavi, peluş bir tavşan.
Todoroki, kapı kapanmadan oyuncağın üzerinde yazan şeyi okudu
'Bay Havuç'

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

💫Bir Katilin Gözleri 💫Todoroki x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin