...Herhangi bir kız değil...

1.9K 184 37
                                    

! İtalik yazılar düşünceleri!

-3. Şahıs Bakış Açısı-
    Todoroki, [a] ile yemek yemek için bir ramen dükkanına gitti. Sipariş verdiler ve beklemeye başladılar.
Todoroki: Iida ile çok yakın arkadaşsınız galiba.
[a], Iida'yı yaklaşık 10 yaşından beri tanıyordu.
[a]: Evet. Iida'yı 10 yaşından beri tanıyorum sanırım..
Todoroki: Vaay.. 6 yıldır tanışıyorsunuz yani..
[a]: Sanırım.. Neden sordun ki?
Todoroki: Hiiç..
Kısa bir sessizlik oldu.
Todoroki: Seni hiç gülerken görmedim. Bana "çok ciddi ve resmisin" diyosun ama asıl sen öylesin.
[a]: Komik birşey olmuyor ki güleyim..
Todoroki: Tamam sana bi espri yapayım.. eeee.. Hah! Şeytan kapıyı ne diye çalar?
[a]: Din-den-dön.
Todoroki şaşkınlıkla [a]'ya bakıyordu, [a] ise gülümseyerek Todoroki'ye
Todoroki: Nerden bildin bilmiyom ama en azından seni güldürdüm?
[a]: Sanırım.. Ama gülmedim, gülümsedim.
Todoroki arkasına yaslandı.
Todoroki: kız çetin ceviz çıktı. Bir gün gelir, seni güldürürüm.
[a]: Ben değişik biriyimdir. Önüme gelen herkesle konuşmam, çıkmam, ve en önemlisi gülüşmem.
Todoroki: Neden ki?
[a]: ...Bilmesen daha iyi..
Todoroki: Bu kız neden bu kadar gizemli ya! Bilmesen daha iyi, her soruya kısa cevaplar, katil gibi bakışlar, ve arkadaş edinmekten kaçınmalar? Daha önemlisi ben onun arkadaşıyım. Benden sır saklamamalı.
[a]: Zamanı gelince hepsini öğrenirsin Todo.
[a] bunu deyince Todoroki gülümsedi. Ciddi anlamda gülümsedi.
Todoroki: Todo..
Garson: Ramen'leriniz geldi efendim. Afiyet olsun.
[a]: Teşekkürler.
- akşam/ todoroki'nin evinde -
   Todoroki ve [a], birlikte ödev yapıyordu. Okuldaki haline göre evdeyken çok daha neşeli ve cana yakındı.
  Todoroki ödevini bitirdi ve [a]'yı beklemeye başladı.
[a]: Todo, son soruda takıldım, sen yaptıysan anlatır mısın bana?
Todoroki: Tm..
   Todoroki, [a]'ya soruyu anlatmak için yaklaşır. Biraz eğilir. Yüzleri birbirine çok yakındı. Todoroki soruyu anlattıktan sonra yüzünü [a]'ya çevirdi. [a] ise test kitabına bakıyordu.
    Eğer [a]'nın yerinde herhangi bir kız olsaydı; yüzünü Todoroki'ye çevirirdi, belki o romantik andan sonra hoşlanmaya başlarlardı. Fakat bu herhangi bir kız değildi. Bu, [a]'ydı.

💫Bir Katilin Gözleri 💫Todoroki x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin