Öğlen arasında, yemek boyunca Todoroki ile sohbet ettiniz. Dışarıdan soğuk ve umursamaz görünse de aslında çok iyi birisiydi. Ayrıca tam bir Centilmen'di. Tabii, siz konuşurken Momo'nun da yan masadan sürekli sizi kestiğini de farketmiştin.
Todoroki: İşte bu yüzden favori rengim mavi.
[a]: Benim favori rengim.. sanırım açık turkuaz ya da yavruağzı. Canlı renklerden nefret ederim. Ciddi anlamda nefret ederim.
Todoroki: Bende.. sanırım.
Momo yine size bakıyordu. Ah affedersin, size değil ona bakıyordu.
[a]: Hey Todo, Momo seni kesip duruyo haberin olsun.
Todoroki: Açık konuşcam. Umrumda değil.
Momo, gözlerini Todoroki'den ayırdı ve sana çevirdi. Gözlerini kaçırcak falan değildin. Gözlerinin içine hep yüzünde olan soğuk ve biraz korkutucu ifadeyle baktın.
Yaklaşık 10 saniye böyle bakıştınız. Sonunda Momo, "tch" diye bir ses çıkararak gözlerini senden kaçırdı.
-todoroki'nin bakış açısından-
Todoroki: O bakış ne öyle? Katil gibi bakıyosun.
[a], başını hızla bana çevirdi. Yüzünde herzaman olan soğuk ifade yoktu.
Aksine, korkmuş fakat aynı zamanda şok olmuş bir ifade vardı.
Çok kısık ama anlaşılır bir sesle,
[a]: Bidaha o cümleyi kurma. Lütfen..
Yanımda oturan Iida bana sert bir bakış attı.
Todoroki: Peki..
Ne demiştim ki şimdi? "O bakış ne öyle, katil gibi bakıyorsun"? Neyse...
[a]: Okuldan sonra antrenman yapalım mı?
Todoroki: Tabii.
-okuldan sonra-
[a] ile antrenman için spor salonuna gidiyoduk. [a], siyah ip kollu göbek üstü bluz gibi birşey giymişti. Altına da siyah bir şort giymişti. Okul kıyafetinde belli olmasa da atletik bir vücudu vardı. Az da olsa SixPack i bile vardı?
Todoroki: Düşündüğümden daha da atletiksin.
[a]: Sağol.
- 1 saat sonra -
Tanrım çok yoruldum! Ayrıca çok sıcak.
[a], temiz bir havlu aldı ve sana uzattı. Teşekkür ederek havluyu aldım ve saçlarıma sürtmeye başladım.
Yan taraftaki birkaç kız bana bakıp çıldırıyordu,
Kız 1: Ayyy çok yakışıklıı!
Kız 2: Onunla evlenmek istiyoorummmm!
Kız 3: Yanındaki kız kim? Aslında.. kız güzelmiş ha...
Kız 4: Kim olduğunu sanıyo o kız!! Öldürürüm onu.
Başımı yavaşca [a]' ya çevirdim. O bana bakmıyordu. 4. Kız'a, o soğuk ve korkutucu bakışla bakıyodu.
Todoroki: Hadi duş alalım sonra bişeyler yiyelim.
[a] başını bana çevirdi. Belli belirsiz bir gülümsemeyle.
[a]: Tamam. O zaman duştan sonra buluşuruz.
Todoroki: Mhm.
. . .
O bakışlar insanı gerçekten ürpertiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Bir Katilin Gözleri 💫Todoroki x Reader
FanficYıllar önce bir cinayete karışan küçük kız, o zamandan beri ne ölümden korkuyor ne de öldürmekten. Ailesi zengin ve güçlü insanlar. Soğuk bakışları ve Duygusuz yüzünün ardında kibar ve iyi bir insan. U.A adı verilen Japonya'nın en iyi Kahramanlık Li...