1-A sınıfı, U.S.Jsden ayrılmış, U.A.'ye dönüyordu. Bütün sınıf şok içindeydi. [a] hariç. [a], bu çok normal birşeymiş gibi davranıyordu.
Todoroki: Gerçekten çok.. soğuk kanlısın [a].
[a]: Nasıl yani?
Todoroki: Biz olayı kavramaya çalışırken sen gerçek bir Pro Kahraman gibi davrandın. Hiç korkmadın ve.. kendini tutmadın..
[a]: Alınma ama.. ben Pro Kahraman gibi davranmadım, siz korkak çocuklar gibi davrandınız. Japonya'da ki en iyi Kahramanlık okuluna burslu giden ve okulun en iyi sınıfında öğrenci olan kişilersiniz. O "villianlar" ise ortaokul mezunu amaçsız ve güçsüz insanlar.
Mina, arka koltuktan konuşmaya başladı.
Mina: Çok haklısın aslında! Biz onlardan çok daha güçlüyüz!
Kirishima: Kesinlikle! Özellikle All Might! O bu insanlara asla yenilmez!
Katsuki: TABİKİ YENİLMEZ SİZİ APTALLAR! BÖYLE BİRŞEY DÜŞÜNMENİZ BİLE SİZİN NE KADAR SALAK OLDUĞUNUZU GÖSTERİR!
Momo: [a].. o insanları öldürdüğün için pişmanlık duymuyor musun..?
[a]:Evet.. keşke onları direk öldürmeseydim.. biraz daha işkence çektirmeliydim..
Momo: O_O! N-NE!
[a]: Şaka yapıyorum! Ama Momo, beni anlamaya çalış.. 16 yaşında güzel ve yetenekli bir kızın ölmesine izin mi verseydim? Özellikle o pisliklerden biri tarafından?
Momo:... Haklısın. İltifatlar için teşekkürler [a].
Mina: Düşünüyorum da.. [a], aramızda gerçek bir kahraman olmaya en nitelikli kişi sensin.
Katsuki: Ve lanet olası bir katil.
Katsuki ve [a] yaklaşık 10 saniye bakıştılar. [a], iğneleyici ve soğuk bir ses ile,
[a]: Öyle düşünüyorsan ayağını denk alman lazım Bakugou.. Ne yapacağım belli olmaz ha?
Katsuki: Deli misin sen aq!
[a]: Deli mi? Bana "katil" diyen, "katin" gibi davranınca ise deli diyen sensin pislik.
Katsuki: Gebertirim lan seni!
[a]: Sınıf arkadaşlarını öldürmeye çalışan serserileri dahi öldüremeyen bir korkak beni mi öldürcek?
Katsuki tam ağzını açıp nefret dolu birşey söyleyecekken Aizawa-Sensei araya girdi.
Aizawa: aptal aptal konuşmayı kesin çocuklar. uyumaya çalışıyorum..
[a] başını otobüsün camına çevirdi ve dışarıyı izlemeye başladı.
Todoroki, [a]'nın söylediklerini düşünüyordu. Her ne kadar Katsuki'yi ezmek için söylemiş olsa da haklı değil miydi?
Tanrım..
Bu kızdan öğrenecek çok şeyim var..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Bir Katilin Gözleri 💫Todoroki x Reader
FanficYıllar önce bir cinayete karışan küçük kız, o zamandan beri ne ölümden korkuyor ne de öldürmekten. Ailesi zengin ve güçlü insanlar. Soğuk bakışları ve Duygusuz yüzünün ardında kibar ve iyi bir insan. U.A adı verilen Japonya'nın en iyi Kahramanlık Li...