Bölüm - 8

1.6K 80 13
                                    

MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.

Genç.

Hazine demektir.

Gençlerimiz birer hazinedir.
İçerisinde geleceği barındırır."Ruhun gençliği ebedidir ve gençlik ebedidir." sözü bize çok şey anlatıyor aslında. Bir devlet olsun, bir krallık olsun , bir şirket olsun , bir aile olsun. Ne olursa olsun bir genç , Her bir bireyin ve toplumun yaşam garantisidir. İnsanların hayatındaki en önemli varlıkları, yani zamanları, o gence emanettir. Gencin yükü ağırdır , çünkü emaneti korumak kolay bir iş değildir. Gençliğini gence teslim edene kadar bu onun onurudur , gururudur.

Genç , ülkenin ışığıdır.

Bir ülkenin geleceği o ülkenin gencinin gözlerin ışığından anlaşılabilir.

Bir ülkede genç yoksa  ,  o ülkenin geleceği yok demektir.

Terör biter  , ancak militan olmazsa.

Terör örgütleri varlıklarını " militan" larla yürütür.

En önemli unsuru militanlardır.

Militanları ise gençlerden seçer.

14 - 25 yaş grubu militan hedefidir.

Bir terör örgütü bir genci zaaflarıyla manipüle eder.

Bir topluluğa ait olma , kimlik arayışı , ekonomik kazanç , şöhret, saygınlık arayışı gibi psikolojik ve sosyal ihtiyaçlara manipüle ederek bu ihtiyaçların en kestirme yoldan terör örgütleri tarafından karşılanabileceği gençlere telkin edilir.

Bu gençler doğrudan terör örgütünün silahlı ve korkunç yüzüyle değil sosyal hayata nüfuz etmiş siyasi parti , dernek, kulüp gibi yumuşak uzantısıyla tanışmakta ve örgütün silahlı kanadına katılmasıyla hazır hale getirilir.

Sözlerimi bitirdiğimde önümdeki genç topluluğa baktım.

Hepsi meraklı gözlerle bana ve üniformama bakıyordu.

İşte gelecek ,  dedim.

İşte ülkenin geleceği.

İşte ülkenin gururu.

Tekrar söze başladım  :

Gençler  siz  bu ülkenin en önemli yapıtaşısınız.

Bir ülkenin gençleri yoksa o ülke yoktur.

Siz ,  bizim geleceğimizsiniz.

Size söyleyeceğim birçok şey var fakat zamanımız kısıtlı son olarak söyleyeceklerimi de söyleyip sizi uğurlayacağım.

Birlik ruhunun kaybolduğu toplumlar hep kaybolmuştur.

Sağcı ,  Solcu ,  Alevi ,  Sünni , farklı coğrafyalar ,  etnik köken farklılıkları hiçbiri fark etmez  TEK VATANımız var.

Sürekli okuyun.
Sadece bir yerden değil , her yerden okuyun .
Okuyun ki doğruyu yanlışı siz bulun.
Fikir hamallığı yapmayın.
Okuyun  , düşünün , araştırın ki yanılmayın.

________________________________

Hatırlatma.

Terör ihbar hattı  : Alo 140

( Arayan kişinin kimliği deşifre edilmez. )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ATEŞ VE GÖKYÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin