🏀T A N I T I M

21.5K 602 219
                                    

Dilenci değilim ama bir takibinizi alırım :)


_

Var Mısın İddiaya × Tanıtım

Ben Poyraz,

Poyraz Altay.

On yedi yaşındayım. 11. sınıf öğrencisiyim. Okulun gözde, başarılı, basketbol takım kaptanıyım.

Kızların vazgeçilmezi,
erkeklerin nefretiyim.

Kibirli derler çoğu zaman bazen de kendini beğenmiş.. Evet, yakışıklıydım. Bunu inkar etmiyordum ki zaten çevremdekiler bunu her gün bariz bir şekilde belli ediyorlardı.

Kimseyi takan biri değildim. Umursuzdum.

Bu zamana kadar aşık olmadım. Hoşlanmadım bile. Sadece arkadaşlarımız isteğiyle birkaç kızla takılmıştım o kadar. Duygusal bir bağ olmamıştı hiçbiriyle.

En azından benim tarafımdan öyleydi.

Değer verdiğim iki şey ; ailem ve sevimsiz arkadaşlarımdı.

Hayatım onlardan ibaretti. Her insana değer vermezdim. Değer verdiğim kişi sayısı bir elin parmak sayısını geçmezdi.

Yanıma kolay kolay yanaşamazlardı. Hayatıma nadir kişileri alırdım. En ufak hatalarında ise hayatımdan çıkarırdım. Çünkü ben istedikçe yanımda olabilirlerdi. Ben istemediğim sürece yanaşamazlardı.

Hareketli olan hayatım, o gün daha da hareketlendi. Çünkü bir şey oldu. Bir kız tüm ilgi odağımız oldu... Her şey çok hızlı yaşandı. Bir anda iddianın içimde buldum kendimi.

Oyun uğruna iddiaya girdiğim kıza aşık olacağımı tahmin edememiştim. Çünkü aşk ne demek bilmiyordum. Benim olayım gönül eğlendirmekti fakat bunu asla karşı tarafın kalbini kırarak yapmazdım. Takıldığım kızlar, benim nasıl biri olduğumun bilincindeydiler.

Serseriydim, bunu kabul ediyordum. Ama aşk hayatıma girince bambaşka biri olacaktım.

O, beni değiştirecekti.

Bu bizim hikayemiz. Senin, benim, onun, bunun, şunun değil. Bizim.

Ve ben iddia ediyorum ki hikayemizi çok seveceksin.

Eğer sevmem diyorsan iddiaya girmeye ne dersin?

Şimdi soruyorum.

Var mısın iddiaya?

Başlıyor...


(Girişteki ve videonun içerisindeki kişi farklı kişilerdir.)

*

Hikayeme bir şans verdiğin için teşekkür ederim.

Oy ve yorum yapmayı unutmayınız

Var Mısın İddiaya? | Tamamlandı✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin