Selam yine yeni bölümle karşınızdayım oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Sizleri seviyorum.
3.BÖLÜM=ŞİDDET!
Sabah sabah alarmın sesini duyunca alarmı elime alıp hızlıca yere fırlattım. Ancak o an anladım ki bugün okul vardı o yüzden hızlı bir şekilde yataktan yavşak yavşak kalktım. Bonyoya girip hızlı birşekilde duş aldım saçımı kurutmadan üstümü giydim. Lazım olan herşeyi çantamı attıp hafif makjaş yapıp bir kaç fıs fıs sıkıp odadan çıktım.
Odamda birşey unnutuğumun farkına varıp merdivenlerden yukarı çıktım ve onur thişörtünü siyah bir poşete koyup çantama koydum ve tekrar aşağı indim. Aşağı indiğim de daha hiç kimse uyanmanmamıştı bazen diğer ailelere bakıyorumda onlar kızları oğulları için erkenden kalkıp kahvaltı hazırlıyordu. Mutfaka girip kendime dost hazırladım. Saçlarım çok önüme geldiğinden dolayı çantamdan hızlı birşekilde tokayı alıp tepeden bir topus yaptım.
Tostumu yerken sol kolumdaki saate baktım saat 8:02 geçiyordu hızlı birşekilde evden çıktım artık okulun yollunu bildiğim için hızlı adımlarla okula yetişebilmek için koştum.
Kapıya iki kere tıkladıktan sonra kapının kolunu açtım."geç kaldığım için özür dilerim hocam." dediğimde hoca hemen konuşmaya başladı "tamam şimdi tahtada kal oturma düzeni oluşturaçagız."
Kavamı onaylar anlamda sallayıp tahtada durdum. Hoca herkesin yerini ayarladıktan sonra sıra bana gelmişti."Busecim sen onurun yanına geç bundan böyle herkes böyle oturacak." evet bu cümle beni şaşırtmıştı ben ölürümde onurun yanına geçmem.
"Hocam ben ölürüm ama onun yanına geçmem." onura baktığımda hiç umrunda değildi.
"kızım sana geç dediysem geçmek zorunusdasın." kavamı onaylar anlamda sallayıp onurun sırasına yaklaştım. Onurun yanına irkilerek oturdum ama onun hiç umrunda değildi rahat rahat oturyordu. Sonunda zil çalmıştı rahat bir nefes alıp bırakttım.
Onur tüm ders boyunca konuşmamaştı sanırım bugün dilini yutmuştu hiç bulaşmak istemiyorum o gözlerinde alevler yanarken hele hiç bulaşmak istmeyorum.
Onur ağaya kalkarak benim çekilmemi bekliyordu. Hızlı birşekilde ağaya kalkarak onun geçmesine izin verdim sırada tekbaşıma otururken sıkıntıdan ölecektim.
Yanıma doğru gelen kıza baktığım da oldukça sevimli gözüküyordu. Kız elini uzatarak "ben merve." dedi elini tutarak "bende buse memnun oldum."
"Kızım sen çok şanzlısın be." dediğinde şaşırmıştım.
"Neden ki?"
"Kızım onurun yanına oturdun ve onur gıkını bile çıkarmadı."
"Ee ne var ki bunda?"
"Ne mi var kızım sen onurun olayını bilmiyormusun."
"Hayır."
"O zaman sesiz ol be sana anlatacam tamamı."
"Tamam"
"Şimdi onur 8 yaşındayken dışarıda top oynuyorlardı topu patlayınca annesine söylemek için annesini odasına girdiğinde şok olmuştu annesi başka bir adamla sevişiyordu." son kelimeyi duyduğumda şok olmuştum sevişiyordu ne demek ya nasıl anne ve babalar var bu dünya.
"Nee!" diğe bağırdığımda tüm sınıf bana bakıyor du.
"Kızım ne bağırıyorsun sana sesiz ol diyorum."
"Tamam devam et."
"Sevişiyordu işte sonra akşam olduğunda annesi onura söylemiş babasına söylememesi için ama onur söylemişti onur babası bunları öğrenince kendisinin ve onurun bavulunu hazırlayıp terk etmişlerdi. Terk ettiği 7 yıl sonra annesinin intaar ettiğini öğrendiler. Onur bunu öğrenin hiç beklenmedik bişey olmuştu onur tamı tamına 2 yıl konuşmadı. 1ay sonrada onurun sevgilisi oldu onur onu çok seviyordu tamı tamına 1 yıl beraberlerdi taki o olay olana kadar." zil çaldı allah belanı versin zil.
"Diğer tenefüs anlatırım ama sakın bugün onurla konuşma sakın!"
"Tamam." anlamadım dün onur hiç böyle değildi bugün ne oldu ki kızgın ve öfkeliydi diye düşünürken sırada bir gölge oldu gölgenin geldiği yöne baktığımda gözlerimi kocaman açıp ona baktım onura hızlıca sıradan kalkıp onun geçmesine izin verdim o geçip oturduğunda bende hemen oturdum yerime ondan oldukça uzak durmaya çalıştım.
Hoca ders anlatıyordu. Hiç umursamayıp başımı masanın üzerine koydum birsüre sonra sırtıma bir el değmesi ile irkildim ve başımı sıradan kalktım sırtıma dokunan elin sahipi hoca olduğu için rahatlandım.
"Kızım buse iyimisin."
"İyim hocam siz merak etmeyin sadece biraz miğde bulantısı."
"İstersen tuvalete git."
"Hayır hocam iyim gitmeme gerek."
"Peki, sen bilirsin." diyip yanımdan ayrıp konu anlatmaya başladı yine. Onur bakmak için döndüğümde kavamı göğsüne vurunca ağzımdan ufak bir çığlık çıkmıştı tüm sınıf bize bakarken hoca hala ders anlatıyordu. Onurdan bir adım hızlıca uzaklaştığımda o bir adım geliyordu o geldikçe ben gidiyordum yere düşeceğimi varkına varıp durdum tam burunlarımız birbirine değecekti yüksek sesle hoca konuştum "hocam tuvalete gidebilirmiyim acele." dediğimde sınıf kahkalarca boğulmuştu.
Onları hiç umursamayıp hızlıca tuvalete girip kaçkere bilmiyorum ama defalarca yüzümü ve ellerimi yıkamıştım. Sınıfın kapısını iki kere tıklatıp hocanın yanına gidip konuştum. "Hocam benim yerimi değiştirirmisiniz."
"Busecim bunu önceden de konuşmuştuk."
"Hocam ama benim alerjim var."
"Neye var." dediğinde düşündüm ve bulmuştum.
"Hocam benim şeye alerjim var şey erkeklere karşı." dediğimde sınıf kahkalarca boğuluyorlardı.
"Kızım sen malmısın."
"Evet hocam ben malım o yüzden onun yanına oturmayayım ona göre değilim" dediğimde sınıf kahkalarca daha çok boğulacaklardı.
"Kızım hadi boşu boşuna konuşma."
"Asıl siz boşu boşuna konuşmayın hocam." diyip sinirli birşekilde onurun yanına oturdum ve elime telefonumu alıp instagrama girdim ve 3 aydır mesajlaştığım çoçuğa mesaj attım ama onun hakkında uvaçık bir bilgi bile bilmiyorum ismine onuda bilmiyorum kaç yaşında, nereli, okula gidiyo mu, kaç kardeşler yada kardeşi abisi, ablası varmı ufaçık be ufaçık bir bilge bilmiyorum.
Bilmediğim halde ona güvendim ona herşeyimi anlattım mutlu olduğum gün üzgün olduğum gün herşeyimi.
Tenefüs zili çalınca hızlıca mervenin yanına gittim ve geveledim. "Hadi anlat devamını."
"Tamam anlatıyom. O olay olana kadar. onur çok sevdiğin kız izmire gitmek isteyince onur hiç düşünmeden kapul etmiş. Ancak babası kapul etmemiş onur hiç düşünmeden babasını bırakıp sevdiği kızla beraber gitmişler. Bir süre sonra paraları bitince onur çalışmaya karar vermiş ancak bunun için 3 aylık avrupaya gitmesi gerekiyordu. 3 ay sonra sevgilisine süpriz yapmak için ona haber vermeden eve gelmişti eve girdiğinde şok olmuştu çünkü sevgilisi başka adamla sevişiyordu. Onur bunu görünce piskojisi tamamen bozulmuştu artık kadın erkek demeden şiddet uyguluyor. Hani ilk senin yanına bir kız gelmişti ya o onurun sevgilisi değildi onur sadece onunla eğleniyor canı sıkıldığında ona şiddet bugünde okula gelmedi kesin yine şiddet gördü."
Şok oldum onur bu kadar kötü bir insan mıydı?
Onur^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
<><><><><><><><><><><><><><>
Evet arkadaşlar yeni bölüm en kısa zaman da gelecek oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin diğer bölümde görüşmek üzere hepinisi çok seviyorum.