Evet yeni bölümle karşınızdayım oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
3.BÖLÜM=KAMP
Mervenin dedikleri beni o kadar korktum babamdan zaten kaçkere şiddet görmüştüm bir onur eksikti bundan sonra onura bulaşmak yok yok yok eğer bulaşırsam biterim merveye onurla ilgili merak ettiğimi söyledim.
"Peki onur neden buğün hiç konuşmuyor dün konuşuyordu ne oldu da bugün konuşmuyor." dediğimde merve hiç beklemeden sesizce söyledi.
"Bugün annesinin intaar ettiği gün." işte şok oldum. Bugün kesinlikle konuşmak yok onurla hatta hiçbir gün yok. "Buse sana birşey söyleyebilir miyim."
"Tapiki söyle ne oldu."
"Şey... Tufan hoca senini neyin oluyo." işte şok oldum. Acaba söyleyeyimi.
"Söyliyecem ama kimseye söylemiyecen tamamı."
"Tamam."
"Şimdi babam bana sürekli şiddet uyguluyor nedenini bilmiyorum beni küçüklükten beri sevmiyor. Tayfun yan komşumuzdu. Birgün babam beni çok dövünce hatta komalık getirmişti. Tayfun bunu görünce çok kızmıştı çünkü ben onun en iyi arkadaşıyım. Tayfun görünce hemen babamımı komalık getirdi. Babam daha sonra tayfundan şikayetci oldu 3 aylık hapiste yattı. Hapisten daha çıkmadan üçgün sonra annem hayatını kaybettiği için ben o evde kalmak istemedi babam. Babamla beraber buraya gelip babaannemde kalıyoruz." dedim.
Dediğimde mervenin ağızı açık kalmıştı bunları anlatınca istemsizce gözümden bir damla aktı.
"Çok üzgünüm bunları sana hattırlattığım için peki baban tayfundan şikayet etmiş sen etmedin." bunun cevapını çok iyi biliyordu korkuyordum korkuyorum ondan.
"Korktum."
"Özür dilemene gerek yok. Merve peki siz onurun olayını nerden biliyorsunu."
"Onurun babası ünlü bir adamdı ordan biliyoruz hatta bu okul onur babasının ama müdür halası. Babası şuan yurt dışında." kavamı onaylar anlamda sallayıp Teşekkür ettim sorduğum sorularımın cevapını verdiği için şuan biyoloji dersindeyiz. Onura bugün hiç bulaşmadım bulaşmayacağım artık öğrendikten sonra. Tüm dersler bittikten sonra eve geldim içeri girince babaanneme selam verip odam gittim bugün çok mutsuzum hiç olmadığım kadar mutsuzum babamın bana yaptıkları aklıma gelınce telefondan şarkı seçip sesizce ağlamya başladım.
Babaannem yemeğe çağırdı ama gitmek istemedim aç değildim. Bugün babamın bana yaptıkları ve aynı zamanda anneme yaptıkları gelince kendimi tutamayıp daha çok ağladım hele şarkıyı dinleyince.
2 hafta sonra
İki hafta boyunca onurla hiç konuşmadım merveyele iki dost olmuştuk herşeyimizi birbirimise anlatmıştık sadece gizli çocuğu anlatmamıştım. Bu aralar hiç mesajlaşmıyorduk. Dersimiz matematikti çok sevmeme rağmen artık soğmuştum matematikten. Hocadan gizlice telefonumu cepimden çıkartıp gizli çoçuğa mesaj attım.