∘˚˳° 6 ∘˚˳°

536 34 27
                                    

Cenk'in gözünden ;

Hoca bizi derse almayınca Ceren'nin yüzü düştü.

Cer : Hadi görüşürüz

Cen : Nereye

Cer : Eve gidiyorum da bu seni ne zamandan beri ilgilendiriyo?

Cen : Hayır, yolumun üstüyse bırakayım diyecektim.

Cer : Gerek yok, yakın zaten biliyosun.

Cen : Olsun bırakayım yine de

İtiraz etmedi ve arabaya bindik. Yol boyunca araba sessizdi. Evinin önünde durdum.

Cer : Teşekkürler, bıraktığın için.

Cen : Yolumun üstüydü zaten

Cer : Tamam o zaman görüşürüz

Cen : Görüşürüz

Ceren'nin Gözünden ;

Kemerimi çözdüm tam kapıyı açıyordum ki arkamı döndüm ve ;

" Şeyy... vaktin varsa eğer gelsene "

Cen : Vaktim var, olur

" tamam o zaman sen parket ben bekliyorum "

Arabadan indim ve evin kapısını açıp içeri girdim. Çay mı içer yoksa kahve mi içer bilemediğim için çay demledim. Zaten sonra kapımın zili çaldı. Kapıyı açtım. Cenk eve girdiğinde, ilk bi etrafı izledi ve

" evin güzelmiş " dedi.

Sonra ayakta durduğunu farkettim ve ;

" aaa şeyy kusura bakma, otursana şöyle"

Elimle koltuğu işaret ettim. Oturduk.

Cer : Ne içersin çay demledim, kahve de var istersen.

Cen : Kahve olabilir, şekerli olsun.

Cer : Tamam o zaman ben kahveleri hazırlayayım.

Mutfağa gittim, kahveleri hazırlamaya başladım. Şekerli istemişti bende şekerini hafif fazla koydum. Kahveleri hazırlayıp salona geçtim.

Kahvesinden yudum almasıyla yüzünü ekşitmesi bir oldu. Hemen suyundan yudum aldı.

Ben ise ne olduğunu anlamadan o söyledi zaten;

Cen : Tuzlu bu!

Cer : Ne ? ayy ben şeker koyucağıma tuz koydum heralde, kusura bakma ya!

Cenk gülmeye başladı, o gülünce bende güldüm. Aynı kız isteme de olduğu gibi olmuştu.

Cer : Ben sana yeni kahve yapıyi-

Kapının çalmasıyla sözüm yarıda kalmıştı.

" Kim ki acaba ? "

Evin dış kapısı, salona bakıyordu yani kimin geldiğini Cenk ile görmemiz aynı anda gerçekleşti.Gelen Nedimdi.

Nedim Cenk'i görünce yüzü düştü. İyi de Nedim benim evimi nerden bulmuştu.

N : Ooooo keyifler yerinde bakıyorum.

Cer : Nedim hoşgeldin, girsene oturalım.

N : Yok Ceren, ben buraya bugünkü notları vermek için gelmiştim. Adresini Sude'den aldım.

Cer : Çok sağol, gelsene içeri kahve içelim.

Cenk birden ayağa kalktı ;

Cen : Ceren bende gidiyim artık. Nedimle gidiyim hatta.

Cer : Yaa kahve işi olmadı ama telafi edelim.

Cen : Tamam, telafi ederiz.

Cenk ve Nedim gittiler.

Bende tam ders çalışmaya başlayacaktım ki telefonum çaldı, arayan annemdi. Acaba şu haberleri mi gördü. Eyvah ne dicem ben şimdi.

Çok bekletmeden telefonu açtım.

" Alo, anne "

" Kızım nasılsın, napıyosun, iyi misin ? "

" İyiyim annem, napiyim okuldan eve, evden dersaneye falan siz napıyosunuz?"

" bizde iyiyiz kızım, kızım ben seni şey için aradı-

" anne bak o çocuk benim sadece arkadaşım "

" ne dedin kızım anlamadım "

" aramızda bir şey yok "

" kızım ne diyosun sen? ben seni başka bişey için aramıştım "

İçimden kocaman bi ohh çektim. Haberi öğrenmemişler. Haber derken? Cenk halletmiş miydi o işi, haberi sildirtmeyi başarmış mıydı ?

Cenk'in Gözünden ;

Ceren'in evinden çıktığımızda Nedim kendi arabasına ben kendi arabama binip gittik. Ben eve doğru sürmeye başladım. Eve geldiğimde annem haber işini çoktan halletmişti.

| Ertesi Gün |

Sabah okula geldiğimde her zaman ki gibi Ceren gelmemişti. Cemre sınıftaydı ama Nedim yoktu. Sonra Nedim ile Cereni birlikte gelirlerken gördüm. Nedim çok olmuştu artık. Onlara doğru sinirle yürümeye başladım. Ceren'i elinden tutup arabaya doğru sürüklemeye başladım.

" Cenk bırakır mısın ? "

Cevap vermiyordum. Onu arabaya bindirip. Arabayı sahile doğru sürmeye başladım. Arabadan indim ardından o da indi.

Cer : Neden buraya geldik ? Ders nolucak?

Cen :  Bırak şimdi dersi, sana demek istediğim bişey var.

Cer : Neymiş o ?

Cen : Ceren ben...... ben senden hoşlanıyorum !

Ve ekledim : " Sana karşı hislerimin olduğunu inkâr edemem. Sen belki bana aynı şeyleri hissetmiyor olabilirsin ama ben seni her zaman bekleyeceğim. "

Ceren şaşkın bi şekilde bana bakıyordu. Cevap vermedi. Bende arkamı döndüm ve yürümeye başladım.

Nasıl buldunuz ? Yorumlarda belirtin. Oylarınız benim için önemli ! Yeni bölüm yarın gelir.

Belkide Herşey RüyaydıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin