Ďalší deň ma zobudila Ginny že nech si pohnem aby som nezmeškala na hodinu Čiernej Mágie lebo by nám Umbridge dala zase dole body. Prezliekla som sa do hábitu a išli sme na hodinu. Tam do mňa trefil papierový vták, pousmiala som sa ale Slizolinčania sa mi začali smiať samozrejme okrem Draca. Potom som si sadla vedľa Harryho a začala sa hodina. Hodina prebiehala zase s krikom lebo ako vždy sa Harry a Umbridge musia hádať. Po hodine som išla ako posledná von s triedy ale potom ma zastavila nieča ruka bol to Draco Malfoy. "To mi ani nedáš pusu Grangerka ?" Usmejem sa a dám mu pusu. On sa usmeje a a odíde. Ak mám povedať pravdu tak som sa zamilovala. Išla som do veľkej siene a tam som si sadla vedľa Ginny. Potom začal Brumbál hovoriť o Vianočnom plese. Pozrela som sa na Draca a on na mňa mrkol. Začervenala som sa a Ginny si to všimla "Prečo sa červenáš ??" Pozrela som sa na ňu "Nerieš ^^." Ginny mykla plecami a počúvala ďalej Brumbála. Po jeho rozhovore sme šli všetci do svojich miestností si zobrať zošity a potom sme išli na hodinu lektvarou. (Hodinu nebudem rozpisovať na to som dosť lenivá 😅.) Po hodine som šla po chodbe a potom som vrazila do Rona. Pozrel sa na mňa a chcel mi pomôcť ale ja som sa zdvihla sama. Ani som sa naňho nepozrela a on potom povedal " Hermiona veľmi ma to mrzí, prosím odpusť mi to " v hlave som si hovorila že toto sa nedá odpustit a aj tak už milujem Draca.
Chodil som po chodbe a potom vidím moju Grangerku s tým ryšavcom Weasleym, vedel som že ju zase len otravuje tak som tam prišiel a hneď sa zo mňa spustilo "Hej ! Weasley nechaj Grangerku napokoji lebo uvidíš ! " On sa na mňa pozrel Weasleyovským výrazom a povedal "Slizký had si na mňa nebude otvárať hubu, dobre ?" Potom už mu Hermiona vrazila facku zo slovami " V mojej prítomnosti nebudeš na Draca zvyšovať hlas a nebudeš mu hovoriť slizký had !" Potom ma zobrala za ruku a išla tam kde neni Weasley. "Grangerka pomohol by som si sám ale nevedel som že ma budeš takto brániť ani som jevedel že ti na mňe tak záleží ^^". Ona sa začervenala " Jasne že mi na tebe záleží už od 1 stupňa ale myslela som si že moju lásku mi nebudeš opätovať tak som to nedávala najavo ale keď si za mnou prišiel vtedy keď som bola smutná tak som si povedala že budeš môj Malfoy " No takže ak mám pravdu povedať toto som od nej nečakal. "No ale čo tá päsťovka ?" Zasmial som sa a ona tiež " To som počula že budeš mať hlavu Hrdozopca a dosť ma to naštvalo " zasmiala sa znovu. Milujem ten jej smiech. Potom sa pozrela do mojich očí a ja tiež a naše pery sa spojili. Milujem jej pery. Chutia po jahode a vanilke. Potom po dlhom bozku ma objala a poďakovala mi ani neviem prečo ale neriešil som to a objatie som jej vrátil a pohladkal som ju po vlasoch a dal jej aj do vlasov malý bozk. " Milujem ťa Grangerka " usmial som sa " Aj ja teba Malfoy ".
Takže ďalšia časť ak máte otázky buď na autorku (mňa ) alebo na postavy tak píšte do komentárov. 😊❤🖤
ESTÁS LEYENDO
Stupid Malfoy... ♥️😞
De TodoHermiona je s Ronom ale on ju podvedie s Lavender Brownovou ona sa s ním nebaví týždeň ale Draco keď ju vidí takú smutnú začne sa s ňou kamarátit... Čo sa stane zistíš keď budeš čítať ♥️📖📚