Hľadal som Grangerku po celom rokfortskom okolí. "Dobre Grangerka, vyhrala si " ona sa ukázala a zasmiala sa. Usmial som sa na ňu a ona mi úsmev opätovala. Prišiel som ku nej a dal jej pusu. "Nechám sa prekvapiť ako bude vypadať moja princezná " ťukol som je do nosu a ona sa zasmiala.
Potom sme ale museli ísť do svojích kolají. Pri Nebelvírskej kolaji som dal Hermione pusu " Vyspi sa pekne Mionka ^^" usmial som sa a išiel som do svojej kolaje. Vo svojej izbe som hneď zaspal.
Vo svojej izbe som rozmýšlala nad Dracom až dokým som nezaspala. Na druhý deň som išla na hodinu a asi som meškala. Lebo učiteľ Snape sa dosť hneval. Ospravedlnila som sa a posadila som sa. Po hodine sme išli všetci do svojich koľají ale ja som išla von kde som čakala Draca.
Keď prišiel tak ma požiadal o tanec. Ja som ako princezna prijala a začali sme tancovať. Ale keď sa stmievalo tak sme museli ísť sa peipraviť na večer. Rýchlo som išla do mojej koľaje a tam sa Gin trápila s vlasmi. Prišla som k nej a povedala jej "Mám ti pomôcť ? " Ona prykývla a spravila som jej účes. Potom som sa ja prezliekla a usmiala som sa lebo tie šaty mi strašne prystáli. Potom som si spravila aj ja účes a dala som si níjaký parfém.
Čakal som Hermionu na schodoch a zatiaľ čo som čakal som videl Harryho a Ginny ako sa bozkávajú, ak mám pravdu povedať dosť im to spolu sluší. Potom prišla Hermiona a bola nádherná. Usmial som sa a dal jej veľký bozk a po bozku sme išli tancovať.
Tancovala som s Dracom a veľmi sme sa zabávali. Potom ale išiel pre drink a ja som si sadla vedľa Ginny. "Tak ako ty a Harry ?" Pozrela sa na mňa a začerenala sa "Normálka " usmiala sa a napila sa vína. Potom prišiel Draco s alkoholom ale ja som to neriešila a vypila som to na ex. Po dlhom tanci a šantení sme boli úplne opitý tak ma Draco zobral na ruky ako nevestu a išli sme do jeho koľaje. Tam sa stalo to čo som nečakala. ^^
ESTÁS LEYENDO
Stupid Malfoy... ♥️😞
De TodoHermiona je s Ronom ale on ju podvedie s Lavender Brownovou ona sa s ním nebaví týždeň ale Draco keď ju vidí takú smutnú začne sa s ňou kamarátit... Čo sa stane zistíš keď budeš čítať ♥️📖📚