Prolog

237 7 0
                                    

        "În urma întâmplărilor din ultimul timp mă văd nevoită să scriu povestea noastră, a Elementelor. Cel ce ne-a creat a dispărut demult. Noi îl știm sub numele de Străbun, dar el mai are multe alte nume și poate lua diferite forme. Poate și voi l-ați cunoscut odată. Unde este el acum? Bântuie hotarele lumii, urmărind viețile oamenilor, studiindu-i, fără să-i pese măcar că urmașii lui sunt în prag de război. I-a lăsat în urma lui pe Gardieni-sunt și ei Elemente, la fel ca noi, dar scopul lor este să ne țină departe de el-pentru a nu fi găsit. Ei îi ascund urmele, iar cei ce sunt atât de nesăbuiți încât să îi urmărească...să zicem că pur și simplu dispar. Gardienii nu sunt apărători ai Străbunului; știm cu toții că ne-ar putea distruge fără să miște măcar un deget. Ceea ce vrea el defapt este să nu se implice în conflictul Elementelor fiind neutru și imparțial. În prezent s-au format două tabere: cea din care fac parte și eu și Distrugătorii. Noi încercăm să menținem pacea dintre Elemente și oameni, dar Distrugătorii vor să le declare război și să demonstreze că ei dețin puterea. Desigur, mai sunt și cei neutrii care fie nu se implică în acest conflict, fie nu știu de el. Orice s-ar întâmpla, oamenii nu trebuie să știe de existența Elementelor. Distrugătorii nu sunt de acord cu asta. Misiunea lor: să ne elimine, pentru că suntem singurii care îi putem oprii. Misiunea noastră: să îl găsim pe Străbun, pentru că el e singurul care ne poate ajuta să punem capăt războiului o dată pentru totdeauna. Știm că după ce vom trimite această scrisoare tuturor Elementelor, războiul va începe, iar noi vom fi mereu pe drumuri pentru că niciun loc nu e sigur. Gardienii vor fi pe urmele noastre. Mă adresez acum tuturor Elementelor: dacă vreți să ne urmați, creeați grupuri și nu vă dați bătuți; opuneți rezistență. Când ne vom termina căutarea, soarta bătăliei va fi hotărâtă, iar cei ce sunt de partea noastră ni se vor alătura.

             Distrugători, păziți-vă! Noi suntem aproape. Vom ataca când vă așteptați mai puțin. Până atunci, vă provoc să ne căutați.

                                                                             Jessica și Apărătorii."

-Ai terminat? m-a întrebat Josh când a văzut că mi-am pus pixul jos și că reciteam scrisoarea. Am dat din cap în semn aprobator. Bine, a spus el. Allan a spus că sunt aproape.

                După ce am terminat de citit i-am întins scrisoarea. A citit-o și el, după care i-a înmânat-o lui Brian. El și Alison urmau să trimită scrisoarea tuturor Elementelor. Brian era Element al pământului, ceea ce urma să îi ajute să-i găsească pe ceilalți, iar Alison era Element al vântului și putea astfel să țină legătura cu noi printr-un alt Element al vântului din echipa noastră, Evelyn.

                Brian și Alison se îndepărtau rapid. M-am întors unde erau adunați ceilalți.

-Cât mai avem până ajung aici? l-am întrebat pe Allan, Element al pământului. El era cel mai bun în acest domeniu și făcea parte din echipa de căutare.

-Nu pot știi exact, îmi răspunse el. Mă blochează când încerc să îi găsesc. Au trimis piste false, dar cred că..., a închis ochii ascultând undele, după care i-a deschis și s-a ridicat în picioare alarmat.

-Ce s-a-? am încercat eu să-l întreb, dar am fost întreruptă de o explozie. Sunt aici! am strigat.

                Josh s-a grăbit să ajungă la mine și m-a luat de mână. Știam amândoi ce aveam de făcut. Mi-am luat rucsacul; la fel au făcut și Josh, Allan și Evelyn. Noi eram cei pe care se bazau Apărătorii, eram echipa de căutare. Am tras aer în piept și am ieșit cu toții afară, lăsând în urmă celelalte Elemente: pe Apărători și pe Distrugători. Speram să se descurce singuri. Aici a început misiunea noastră, dar nu aici a început totul...

Separarea Elementelor Volumul 1: AdevărulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum