5 Gün Sonra
Jimin ilaçları kullanmaya başlayalı tamı tamına beş gün olmuştu. Jungkook bu süreçti onu asla yalnız bırakmamıştı.
''Jungkook!''
Miniğinin sesini duymasıyla irkilerek başını yattığı koltuktan kurtuldu. İlaçların yan etkisi olarak Jimin uyurgezer olmaya başlamıştı. Jimin'e göz kulak olmaktan doğru düzgün uyuyamıyordu ve gündüzleri ise Jimin'in istekleri ile uğraşıyordu.
''Hmm?''
''Jungkook ya! ''
''Efendim Jimin!'' Jungkook doğrulup salonda volta atan minik bedene baktı.
''Ne yapıyorsun sen?!''
''Uyumaya çalışıyorum.''
''Öğlen oldu be. Ne uyuması, neredeyse akşam olacak!''
''Jimin..'' diye sızlandı kahve saçlı. ''Minik bir bebek gibisin gerçekten. Çok uykum var. Lütfen bırakta uyuyayım!''
''Sıçtırtma uykuna da kalk yemek yap bana! Açım!''
Jungkook çok yorgun hissediyordu. Jimin'le ilgilenmekten ne doğru düzgün uyuyor, ne de doğru düzgün yemek yiyordu. Bünyesi çok zayıf düşmüştü. Birkaç hafta sonra yeniden iş başı yapmak zorundaydı. Ve o zamana kadar rutini değişmezse kariyeri sonlandırdı.
Ayakta durmakta zorlanıyordu ancak Jimin'e çaktırmamaya çalışıyordu. Küçüğü bu aralar fazla agresifti. Bu da ilaçların başka bir yan belirtisiydi.
Jungkook güçlükle ayağa kalktı. ''Acele et Kook! Açlıktan öleceğim!''
Neden kendi hazırlamıyordu?
İri beden güçlükle mutfağa ilerlemeye çalışırken hafif bir karartı gözünün önüne indi. Siyahlık kalkerken gözleri yeniden ışığa alıştı.
Bu kez yerdeydi.
''Niye düştün?!''
Jungkook irklerek başını iki yana salladı. ''B-ben iyiyim.'' doğrulup mutfağa ilerledi.
Sarışın olansa merakla arkasından baktı. Ardından yeniden izlediği filme döndü.
Mutfaktan kopan gürültüyle başını yeniden merakla o tarafa döndürdü. ''Jungkook?''
Ses gelmeyince bir kez daha seslendi. ''Jungkook?!''
Yeniden sessizlikle karşılık aldığında bu kez endişelenerek mutfağa ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You'll Be My Sweet Bitch ✴ Jikook Texting
FanficJk: Evet elbette Adın? Jm: Jimin. Jk:Jungkook. Memnun oldum Jimin Çok eğleneceğiz