Jimin sevgilisinin elini sıkı sıkı kavrarken kalbi son hızda atıyordu.
Key ile konuşacakları kafedelerdi ve Jimin gergin hissediyordu. ''Sence ne diyecek?''
Jungkook ise rahatça etrafı süzüyordu. ''Bir şey demeye hakkı olduğunu sanmıyorum.''
''Bende.'' diyip derin bir nefes aldı sarışın.
Birkaç dakika sonra Key kafeden içeri girdiğinde Jimin ofladı.
''Merhaba.'' dedi Key hevesle. Gözlerini Jimin'den ayırmıyordu.
''Merhaba.'' dedi Jungkook da soğuk bir ses tonuyla.
Jimin de gülümsediğinde Key sandalyeye oturdu.
''Bir şeyler yer misin?'' diye gülümsedi Jimin.
''Yok. Aç değilim. Şey..ne konuşacağız?''
Jimin dudaklarını yalayıp yanında oturan Jungkook'a baktı. Ardından bakışlarını yeniden karşısındaki bedene odakladı.
''Ben..ümitlenmeni istemiyorum ama..ben seni ve ilişkimizi hatırlıyorum.''
Key sevinçle gülümseyip Jungkook'u süzdü. Jungkook bakışlarını hâlâ kafedekilerde dokaştırıyor, ara arada duvara astıkları televizyondaki müzik vidolarını izliyordu.
Burada konuşulanlardan bağımsız bir şekilde bakışlarını hiç ikiliye çıkarmıyordu.
Key, ''J-jimin..beni hatırlayacağını biliyordum. Unutamazsın ki zaten beni, bizi. Aşkımızı..'' dediğinde Jungkook histerikçs gülümseyip başını eğdi.
''E-evet. Ben seni seviyordum.''
'Seviyordum' kelimesi ile Key'in gülümsemesi yavaşça kaybolmaya başlamıştı. ''S-seviyor muydun? Yani şimdi..''
''Üzgünüm.'' Jimin bakışlarını Jungkook'a çevirdi. Sevgilisi başını eğmiş parmakları ile oynuyordu. ''Benim artık başka bir ilişkim var Key.''
Key, Jungkook'u süzüp cevap verdi. ''Ama Jimin..biz beraber bir sürü şey yaşadık. Bunları silemezsin.''
''Yaşadığımız şeylerin yarısını bile hatırlamıyorum. Sadece seni çok sevdiğimi ve..ikimizin de zor zamanlarını..''
''Jimin..''
''Üzgünüm.'' dedi Jimin yine. ''Ama ben artık Jungkook'u seviyorum. Benim yaptığım gibi unutmam gerekiyor. Biliyorum, senden zor bir şey istiyorum ama..artık seni sevmeyen biriyle olamazsın. Bu yüzden unutman en iyisi.''
Bakışlarını kaçırıp devam etti minik beden. ''Tekrar üzgünüm Key. Umarım başkası ile daha mutlu olursun..yokluğumu çekmezsin.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You'll Be My Sweet Bitch ✴ Jikook Texting
FanficJk: Evet elbette Adın? Jm: Jimin. Jk:Jungkook. Memnun oldum Jimin Çok eğleneceğiz