Trecuse mai bine de un ceas de când băiatul era treaz și doar îl admira pe Yoongi care dormea cu un brat pe băiat și gura ușor deschisă, sforaind încet.
Încet mâna băiatul s-a asezat pe fata sa managaidu-l ușor, trecuseră atâția ani și el nu uitase de promisiunea pe care i-o făcuse, era doar un copil atunci și nu credea ca o sa se adeverească ceva din spusele băiatului mai mare.
— Nu te mai holba, a spus râgusit bărbatul întorcându-se și îmbrățișându-l strâns pe baiat. Koko, te iubesc.
— Și eu te iubesc, a murmurat încet sperând ca bărbatul nu avea sa-l audă.
— Koko meu, a continuat la fel de răgușit lipindu-l mai bine de corpul sau. Pot sa te bag in sufletul meu? Sa te lipesc efectiv de mine, a continuat pe același ton răgușit ca mai apoi sa-i sărute ceafa.
— Din păcate nu, Majestate.
— Suna atât de urat din gura ta, Yoonie suna mai bine.
— Dar...
— Nimic, a continuat pe același ton răgușit. Majestate ma striga toți, vreau sa fiu special pentru cineva.
Jungkook s-a foit puțin ca mai apoi sa se întoarcă cu fata la bărbat așezându-și mâna pe fata sa.
— Ești special pentru mine, a soptit înainte de a își uni ușor buzele cu ale sale. Te iubesc, Yoonie.
— Tu tocmai m-ai sărutat? L-a întrebat asezandu-și un deget pe buze și băiatul a aprobat din cap. Koko meu, a soptit răgușit ridicându-se peste băiat ca mai apoi să-l sărute apăsat in timp ce mâinile băiatului s-au încolăcit in jurul gâtului bărbatului făcându-l sa mârâie mulțumit in timp ce limba sa pătrunsese in lacasul băiatului. Dominant, Yoongi era dominant și Jungkook nu putea sa fie mai fericit din cauza ca îi simțea sentimentele barbarului, buzele sale se mișcau într-un sincron perfect.
— Majestatea Voastră, o voce subțire de femeie s-a făcut auzita și Yoongi s-a desprins ușor din sărut trăgând toată pătura peste Jungkook, ascunzându-l mai apoi in brațele sale.
— Nu știi sa bati? A ridicat tonul fiind vizibil nervos in timp ce mâna sa dreapta ii managaia trupul băiatului.
— Yoongi, tu nu mi-ai vorbit niciodată așa, a suspinat femeia și băiatul din brațele barbarului s-a foit nemulțumit. Întotdeauna apreciai, a continuat.
— A câta ești care vine și pisa ochii pentru ca nu m-am mai culcat cu ea? A replicat enervat in timp ce încerca sa-l calmeze pe băiat. Zi-mi mai bine de ce ești aici, secolul asta.
— Ma gândeam ca o sa fi fericit ca ma vezi.
— După cum vezi nu sunt, o zi buna sa ai.
Femeia și-a aplecat capul in semn de repsect și a ieșit vijelios din camera având chipul udat de lacrimi.
— Koko, a soptit bărbatul dând pătura de pe el.
— Nu-mi spune așa, a spus supărat ridicându-se din pat. De asta nu veneai la mine, a mârâit suparat. Adică de ce ai fi facut-o? Cu mine nu ai parte de plăcere. Acum ca te simți mai bine nu cred ca mai este nevoie de prezenta mea, Majestate. O zi buna sa aveți, a continuat pe același ton supărat ca mai apoi sa iasă din camera aproape plângând.
Yoongi se culca cu mai multe femei? De ce se simțea el atât de rănit? Nu aveau nici o relație.
— Jungkook, a strigat Jin și băiatul s-a întors pe călcâie.
— Da, Sir Seokjin?
— Ce s-a întâmplat? A întrebat încercând sa se apropie de el și băiatul s-a dat un pas in spate.
— Nimic, Sir. Eu acum am sa plec, nu mai este nevoie de mine.
— Nu-mi mai vorbi așa!
— Îmi pare rău, Sir. Nu sunt in măsura sa va tutuiesc. Oricum, sunt cantitate neglijabila. Dumneavoastră Sir ați știut de toate aventurile lui și nu l-ați oprit din a se apropia de mine și din a ma pipăi după ce se culcase cu cine știe ce neaspalata. Acum dacă îmi permiteti, am sa ma retrag. O zi buna sa ai, Sir.