28.

940 63 0
                                    

Pohled Laury
Chvíli co jsem ležela v posteli jsem přeci jen vstala a šla si pro notebook abych si na něm zapla nějaký film. Vždy zkouknu nejmíň jeden film za den, už ani nevím kolik jsem jich viděla, ale vím že jsem neshlédla všechny co bych chtěla. Teď mám v plánu si pustit jeden horor, nevím proč, prostě mě to nějak táhne, ikdyž si nemyslím že to bude úplně nejlepší protože zítra musím vstávat do školy.

Nakonec jsem si jej přeci jen pustila. Nechala jsem si jen svítí v rohu malou lampičku. Ale asi po 10ti minutách co to začalo jsem se šla okoupat a navečeřet, protože bych pak do rána nevylezla z pokoje což by bylo trošku horší.

Když jsem se vrátila, znovu jsem si lehla a pokračovala. V průběhu toho jsem si psala s Taem, do té doby, než jsem usla. Můžu říct, že jsem si myslela že všichni budou skoro stejný jako pan Ego, ale Tae mi ukázal, že jsou hodní, teda skoro všichni, ale to se už nepočítá. Usla jsem tedy nějak okolo 3tí ráno, takže budu pěkně nevyspalá.

Ráno jsem se vzbudila kvůli otravnému budíku, šla jsem udělat ranní hygienu a pak se šla převléct. Do kuchyně jsem přišla už s taškou na zádech a pak jsem to mířila ven z domu a do školy.

V polovině třetí hodiny, kterou jsem prospávala, mi lehce zabzučel telefon, jsem ráda že jsem si ráno vypla zvuk jinak by můj telefon teď mířil do ředitelny. Pomalu jsem ho rozklikla a podívala se kdo co chce. Už zase jsem si myslela že píše někdo z party, ale byl to Tae. Upřímně mi je líto že mi prostě neodepisují.

Rozklikla jsem zprávu od Taeho a podívala se co píše.

Tae_oficial_Bighit✓
Jak se máš?

Lary_czech_girl
Hodně ospale a jsem unavená, co ty?

Jeho odpověď jsem si už jaksi nepřečetla, protože jsem usla.. bohužel.

Egoista..Kde žijí příběhy. Začni objevovat