Cestu v autě jsme oba promlčeli když nepočítám, že si párkrát odkašlal na znamení že by chtěl něco říct. Když jsme přijeli, autem zastavil před velkou vilou, tak jestli tady bydlí sám tak to klobouk dolů, je to nádhera. Oba jsme vystoupili navzájem a šli jsme k hlavním dveřím. Než však stačil dát klíče do zámku a odemčít, někdo otevřel. ,,Ou, jestli máš návštěvu tak to nebudu rušit." Řekla jsem a chtěla odejít, ale zastavil mě, že mě chytil rukou kolem ramen. ,,Nemám návštěvu, je to spolubydlící. Jin, ale už se asi znáte." Zasmál se a já jen udiveně zírala na vyššího kluka jak stojí ve dveřích. Tak jestli tu bydlí všichni tak to hodně štěstí Lau. Řekla jsem si v hlavě a pak mě Tae rukou popostrčil že mám jít dovnitř. Jina jsem pozdravila a pak čekala na Taeho abych věděla kam máme jít.
Asi ani né před 5ti minutami jsme vešli k němu do pokoje a už nám někdo klepe na dveře. Byl to Jin se dvěma hrnky kávy ať nám to jde líp a pak zase odešel. ,,Opravdu děkuju že mi s tím pomáháš, moc si toho vážím, kdybych si věděla rady tak bych tě neotravovala." Připustila jsem. Už jsem se nadechovala že bych pokračovala, ale on začal mluvit. ,,Mě to fakt nevadí, rád ti pomůžu. Jsem rád že ti s něčím můžu pomoct a než řekneš že obtěžuješ, tak na to rovnou zapomeň." ,,Promiň" řekla jsem a přemýšlela nad tím, jak to úplně odhadl. Pak jsem si začla z batohu vytahovat svůj notebook. Chvíli trvalo než se zapl, ale nakonec se rozběhl a my mohli začít.
Už se čas chýlí k osmé večer a máme teprve asi polovinu, ale rozhodně mi to s jeho pomocí jde rychleji. Alespoň se něco víc naučím a nemusím k tomu používat učebnici, stačí mi když o tom mluví. Nakonec jsme vybrali umění a zpěv což mu jde opravdu dobře, sem tam si tu něco prozpěvoval a já poslouchala a pak jsme zase pokračovali.
Je okolo deváté hodiny a já začínám být unavená, ale chci to dodělat co nejdřív. Chtěla jsem si odskočit na záchod a po tom, co mi řekl kde je, jsem se vydala. Vyšla jsem ven a šla tam kam mi řekl. Při zpáteční cestě jsem potkala Jungkooka. Když myslel že je Jin jeho spolubydlící, myslím že tím myslel i zbytek skupiny.
,,Co ty tady děláš a jak si se sem sakra dostala?!" Vytrhl mě z přemýšlení jeho hlas..
ČTEŠ
Egoista..
FanfictionLaura - Hodná a obětavá holka, kterou ale nemá nikdo rád a skoro nikdo ji ani nezná. V životě to nemá zrovna jednoduché. Jungkook - Namachrovanej kluk, kterého zná a zbožňuje celý svět, což se nemile podepsalo na jeho egu. Jediné co ho v jeho bezsta...