33.

885 61 1
                                    

Koukala jsem na něj a chvilinku přemýšlela že ta jeho arogance je hlavně pro ty tam venku, ale asi je to pan Ego i tady doma. ,,Co tu dělám tě nemusí zajímat a jak asi víš tu nebydlíš sám tak ti to snad dojde." ,,Co si to dovoluješ? Tady nejsi zvaná.. kdo tě sem pustil?!" Začal zvyšovat hlas. Když jsem mu na to chtěla říct svůj argument, promluvil za mě Tae. ,,Je tu se mnou, takže ji ber jako návštěvu a chovej se normálně. Lau pojď ať to stihneme dodělat." Řekl, vzal mě za ruku a vedl za sebou zpátky do jeho pokoje.

,,Omlouvám se ti za něj. Takový normálně není, možná má trošku výš, ale jinak je hodnej." ,,Prosím neomlouvej se, chápu to. Můžeme pokračovat? Ráda bych to rychle dodělala abych neotravovala a šla si lehnout, už začínám být ospalá." Řekla jsem a nechtěně jsem si zívla což jsem zakryla rukou, přece mi nemusí vidět až kamsi do krku. ,,Klidně si tu na chvíli lehni jestli chceš, můžeme si dát pauzu a nebo to můžeme dodělat zítra, máš na to týden ne? Nemusíš to dodělávat teď jestli se ti nechce, běž si odpočinout jestli to potřebuješ." Řekl Tae a nějakým způsobem se mě snažil přesvědčit ať toho už necháme a já se můžu jít domů prospat. ,,Díky ale to je v pohodě, radši to udělám teď jestli tě tím nějak neotravuju nebo nezdržuju, ale menší pauzu bych si asi dala." Řekla jsem, on zavrtěl na znamení že mu to nevadí a něco si zabrblal pod nos. Já jsem si mezitím vzala telefon a najela na konverzaci s partou. Vidím že to zvládají i beze mě, takže jim tu jejich debatu a tok myšlenek v podobě spamu kazit nebudu.

Asi 15min po začátku menší pauzu mi cinkl telefon. Podívala jsem se co se děje. Kuba mi poslal nějaký příspěvek na instagram. Píše.. ,,co? Já s někým chodím? To bych měla vědět ne? Se spletl a to dost... By mě zajímalo co zas mele že tak spamuje a nevypadá z toho zrovna nadšeně.." Mluvila jsem si pro sebe, Tae se šel napít tak jsem tu teď sama. Podívala jsem se na ten příspěvek.

Tae_oficial_Bighit✓
Soul South Korea

Vy a další 3 198 404 To se mi líbíTae_oficial_Bighit✓ 친구들과 커피를 마시고 학습에서 휴식을 취하는 것 (Pití kávy s přáteli a přestávka u učení)With @ Lary_czech_girl #friends #coffeeZobrazit všechny komentáře (2 391)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vy a další 3 198 404 To se mi líbí
Tae_oficial_Bighit✓ 친구들과 커피를 마시고 학습에서 휴식을 취하는 것 (Pití kávy s přáteli a přestávka u učení)
With @ Lary_czech_girl
#friends #coffee
Zobrazit všechny komentáře (2 391)

,,Kdy to stihl?" Začala jsem mluvit když se otevřeli dveře. ,,Kdy jsem stihl co?" ,,Ten příspěvek" zásmála jsem se a ukázala ho. ,,Když sis podávala notebook" odpověděl a usmál se na mě. ,,Pustíme se tedy zase do toho? Už vás tu nechci otravovat." Řekla jsem mezitím co si Tae sedal zpátky vedle mě.

Egoista..Kde žijí příběhy. Začni objevovat