จ1ล

190 31 21
                                    

"Bakın burda kimler varmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bakın burda kimler varmış."Büyük bir kahkaha patlatırken tek omzuna taktığı çantayı düzeltip enseme bir tokat attı.

"Bizim inek Jungkook!Bugün ne yaptın aptal?400 soru falan mı çözdün?"Kahkahalarının arasından kurduğu cümleleri asla takmazken Rosé'nin evi ile Lalisa'nın evinin yakın olmasına lanet ettim.Okuldaki en kötü notlara sahip kızlardan biri olabilirdi.Dersleri ve ailesini asla takmazken fazlaca müdür karşısına çıkan biriydi.Okulda eskiden pek de olmasa sevilen biriydi fakat şimdilerde insanlar onunla arkadaş olmak istemiyordu.

"Jungkook hadi ama.Konuş lütfen."Önüne dönüp adımlarını benimle yan yana olabilecek şekilde ayarladı.

"Konuşmamdan rahatsız oluyorsan sen git.Ben zaten başka bir şeye bakacağım."Şaşırtıcı bir şekilde nazik konuşmuş ve tebessüm edip bakışlarını ayakkabılarına çevirmişti.Ona baktığımı görünce adımlarını yanındaki köpeğe çevirip yanına oturdu.Bağdaş kurdu ve yere parmağıyla şekiller çizmeye başladı.Bir elinin yumruk yapıp başına koymuş,başına koyduğu koluyla da bacağından destek alıyordu.

"Rahatsız olmuyorum Lalisa.Gelebilirsin."Anında başını kaldırmış ve saçlarının hafifde olsa havalanmasına neden olmuştu.Kocaman gülsemiş ve köpeğe teşekkür edip başını okşamıştı.Bir süre sessiz kalıp sadece yanımda yürümüştü.

"Jungkook cidden inandın mı?"Adımlarını durdurmasından dolayısıyla benden durmuş ve kaşlarımı kaldırıp ona bakmıştım.

"Neye inandım mı?"Gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı.

"Jungkook saf olma lütfen.Ben saf ve narin biri değilim.Rol yaptım ve sen çok kolay kandın."Kaşlarımı çatıp ona bakarken kafasını yukarı çevirdi.Kahkahası solarken hızla siyah demir kapıya yöneldi.Kapını biraz gerisine gidip ağzını oynatarak 'Görüşürüz.' dedi.

Kaşlarımı daha da çatarken kafamı yavaşça yukarı kaldırdım.Pencereden bana sinirli bakışları ile orta yaşlarda bir adam gördüm.Elindeki bitmek üzere olan bir sigara ve üstünde bir atlet vardı.Sigarasından son kez ağzını götürerek dumanını dışarı verdi ve pencereyi açıp sigara izmaritini dışarı attı.Tam önüme düşmedi fakat yakınlarıma bir yerlere düştü.

"Jeongguk!"Rosé'nin sesiyle ona döndüğümde bana eliyle gel işareti yaptı.Hızlıca ona doğru ilerleyip yanına vardım ve vardığım gibide beni kolumdan sıkıca tuttu.Beni direk evin içine soktu.

 "Jungkook sen salak mısın!Bir daha Lalisa ile bu yolda asla konuşma."Onun bu telaşlı haline şaşırıp salona ilermiş ve koltukta yerimi akmıştım.

"Neden?"

"O kız ve onun ailesi deli de ondan!"

-

Öncelikle ilk kurgum olduğu için biraz kötü olabilir.Hatta bayağı bi' kötü olabilir.

Umarım beğenirsiniz.

Sanırım kimse okumayacak ve şuan boşa kürek çekiyorum :(

329 kelime.

Mad-LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin