"Teşekkürler öğretmenim."Öğretmen kafasını sallayıp öğretmenler odasına girerken görüş açıma birkaç adım ötemdeki Lalisa girdi.Bana doğru ilerleyip ellerini arkada bağladı.
"Dün için özür dilerim.Görüşürüz bile diyemedim."Ona garipser bir şekilde baktığımı farkedince ağzını araladı.
"Bu sefer rol yapmıyorum.Lütfen inan bana."Dün bana Rosé'nin anlattıklarını hatırlayınca o konu üzerinden konuşmak istiyordum.Merak ediyordum.
"Sorun değil."Kafasını kaldırıp kocaman gülümsedi ve kafasını hafifçe salladı.
"Lalisa ben bir şey duydum da.Sen ve ebevynlerinin deli olduğunu söylüyorlar."Gülüşü birden soldu.Dişlerini sıktığını kasılan çenesinden anlayamıştım.Önce elindeki kutuyu ardından elimdeki test kitabını yere atıp merdivenlere yöneldi.Merdivenden inmeden önce arkasını dönmeden bir parmağını havaya kaldırdı.
"Onlar benim ailem değil!"
Ardından merdivenlerden hızlıca indi.Arkasındaysa kutu ve davranışları yüzünden şaşırmış olan beni bıraktı.
***
"Yere attığı kutuydu buydu işte."Kafasını elleri arasına alan Rosé sesli bir nefes verdi.
"Sana onunla konuşma dediğimi hatırlıyorum."
"Bu yolda konuşma demiştin Rosé."Omuz silktim eliyle kutuyu karıştıran Rosé'ye baktım.Dikkatli bir şekilde kutuyu inceliyordu.Kare şeklindeki kutunun en altındaki lacivert renkli parlak bez parçasını kaldırdı.Altından çıkan kağıtlar ile gözlerini büyüttü.
"Dün olanları unut."
"Kimseye bundan bahsetme."
"Yapman gereken tek şey susmak."
"Rosé'yi de susturmanın bir yolunu bul."
"Lütfen."
"Son yılımı sorunsuz atlatmama yardım et."
"Lütfen."
Rosé sesli bir şekilde okuduğu not kağıtları sonucunda bana uzun uzun baktı ve sonunda dayanamayıp gülmeye başladı.
"Nolur Jungkook.Kimseye söyleme Jungkook."Sesini Lalisa'ya benzetmeye çalıştı fakat beceremedi.Gülmesinin kesilmesini beklerken o bacaklarını kendisine çekip ellerini karnına sabitledi.
"Ben yerinde olsam bunu kesin kullanırdım Jungkookie.O kızın bir deli olduğuna artık eminim gerçi."
"Neden ki?Neden deli olduğunu düşünüyorsunuz?"
"Hareketlerini izlemelisin.Sen bu sene geldiğin için bilmiyorsun fakat geçen sene çok kötüydü.Ailesi yüzünden olduğunu söylüyorlar."
"Anlattım ya Rosé.Onlar Lalisa'nın ailesi değilmiş işte."
"Kör ve safsın Jungkook.O deli.Farkında mısın bilmiyorum ama o deli.Elbette öyle diyecek.
Masadan kalkınca saatler önce Lalisa'nın bana yaptığını yaptı.Beni şaşırtıp merak içinde bıraktı.
-
Umarım beğenirsiniz.
282 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad-Liskook
FanficKaşlarımı çatıp ona bakarken kafasını yukarı çevirdi.Kahkahası solarken hızla siyah demir kapıya yöneldi.Kapını biraz gerisine gidip ağzını oynatarak 'Görüşürüz.' dedi. Kaşlarımı daha da çatarken kafamı yavaşça yukarı kaldırdım.Pencereden bana sinir...