。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆
-To pierwszy koncert w Ameryce!
-Gwiazdor k-popu- Na Jaemin- już w lipcu rozpoczyna swoją trasę po Ameryce i Europie.
。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆
Na Jaemin zmienił się.
Zmieniła go scena.
Z cichego chłopaka, który całymi dniami czytał książki, błagając tylko aby nikt się do niego nie odezwał, zmienił się w pewnego siebie mężczyznę. Na scenie czuł się jak w swoim żywiole. Uwielbiał, gdy ludzie na niego patrzyli. Czuł, że fani są jego jedynymi przyjaciółmi i że to właśnie oni nigdy go nie opuszczą.
Dlatego starał się. Dniami i nocami wylewal z siebie siódme poty, aby tylko zaspokoić ich oczekiwania. Ciężka praca i wysiłek doprowadziły go niemalże na sam szczyt.
Miłość, niegdyś najważniejsza, stała się mu zupełnie zbędna. Przez miłość zadawał sobie jedynie ból. Nie był w stanie obdarzyć nią nikogo innego.
Lee Jeno?
Zmienił się.
Zmieniło go uczucie, o którym nie mógł zapomnieć.
Przez lata przeklinał się w myślach za to, co zrobił... A raczej za to czego nie zrobił. Nigdy nie sprzeciwił się rodzicom, nie został w Korei, nie został z nim.
Chcąc zapomnieć o wszystkim co ich łączyło pogrążył się w nauce, a później całkowicie oddał pracy.
Idol Radio
-W wywiadzie dla MBC przyznałeś, że już od bardzo dawna chciałeś zrobić trasę po Ameryce. Czy jest tego jakiś konkretny powód?
Oczywiście. Jeno.
-Od zawsze fascynowała mnie tamtejsza kultura. Poza tym, wiem, że czeka tam na mnie wielu fanów i nie mogę się doczekać, aby się z nimi spotkać.
-Woah, gdybyście mogli tylko zobaczyć ten szczery uśmiech. Naprawdę kochasz swoich fanów!
Kochasz.
Kocham. Tym słowem Jaemin był w stanie obdarzyć tylko jedną osobę, której nie widział od ponad siedmiu lat.
Lot do Stanów nie wiązał się jedynie z trasą koncertową. To właśnie tu Jeno mieszkał, uczył się i zapewne znalazł też pracę. Jaemin gdzieś w środku, po cichu liczył, że Jeno dowie się o trasie i sam zaproponuje spotkanie. Do tego jednak nie doszło, a w sercu Mina wciąż brakowało jednego, znaczącego kawałka.
CZYTASZ
And nothing more. «NOMIN»
Fanfiction𝟕 𝐥𝐚𝐭 𝐩óź𝐧𝐢𝐞𝐣 𝐢𝐜𝐡 𝐝𝐫𝐨𝐠𝐢 𝐳𝐧ó𝐰 𝐬𝐢ę 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐜𝐢𝐧𝐚𝐣ą. 𝐉𝐚𝐞𝐦𝐢𝐧, 𝐣𝐚𝐤𝐨 𝐬ł𝐚𝐰𝐧𝐲 𝐧𝐚 𝐜𝐚łą 𝐊𝐨𝐫𝐞ę 𝐢𝐝𝐨𝐥 𝐨𝐫𝐚𝐳 𝐉𝐞𝐧𝐨, 𝐣𝐚𝐤𝐨 𝐰𝐲𝐤𝐰𝐚𝐥𝐢𝐟𝐢𝐤𝐨𝐰𝐚𝐧𝐲 𝐥𝐞𝐤𝐚𝐫𝐳. !!!Część druga "Just friends"!!!