26 Nisan 2020

10 1 0
                                    

(Kusura bakmayın dün yayınlayamadım.Bugün iki bölüm gelecek.)
        Hey Yoongi selam...Bugün sana mutlu haberlerle geldim ben ı need u şarkısını çalmayı öğrendim.Piano...Piano sanırım beni sana bağlayan şeylerden...Sanki ona her dokunduğumda dokunuşlarını hissettim...O Piano ya oturan kemikli ve damarlı ellerinin nazikçe pianomun üstünde gezindiğini hissettim.Nedenin bilmediğim halde hata yapmaya o kadar hevesliydim ki anlatamam.Sanki hatalarımı düzeltmeni istermişcesine hata yaptım sayısız kez...Ama gelmedin çok ağladım Yoongi.Sanki sesimi duyurmak istercesine haykırarak ağladım.Ama duymadın Yoongi...Yoksa duymak mı istemedin meleğim?Beni duy meleğim,ritmimi,ritmimizi duy...Artık çok yoruldum.Artık çok uzaklaştım senden,benden ve dolunaydan...Sana yazdım bana söz vermeni istedim.Yoksa söz vermedin mi meleğim.Artık piyanomun ve dolunayımın sesini duymak istemiyor musun yoksa?Daha kavuşmadan bittimi hikayemiz,daha dolunay doğmadan güneş mi yükseldi yoksa?

          Aslında saçma gelebilir ama seni paylaşmak istemiyorum.O sanki şahesermişcesine çıktığın fotoğrafları,o nini gibi gelen eşsiz sesini,kalbinin ritmini,o güldüğünde gözüken diş etlerini,o damarlı ellerini,vücudunu,yorgun ruhunu,piyanomuzu ve dolunayımızı paylaşmak istemiyorum işte.Bana özel kal istiyorum sadece bana o güzel gülüşünü sun istiyorum.Çok mu şey istiyorum senden?Biliyor musun hala onları farkedemediler.Allahım sadece onları ben mi görüyorum."Çok güzel saklanıyorlar.Ama gülümsediğinde ortaya çıkıyorlar.Onlar nereden geliyorlar?"
                  Dimple by BTS

            Onlar göremiyorlar ama ben görüyorum.Onlardan tam olarak aynı yerde bende de var.Belki kaderin bize bir oyunudur ha.Belki o da farkındadır senin ,benim,bizim,piyanomuzun ve dolunayımızın.Belki o da farkındadır birbirimiz için yaratıldığımızın...Kader,dolunay,piyano ve daha bir çok farkında olmadığım şey sanki bana beynimin oyunuyuymuşcasına  seni hatırlatıyor.Senden kaçamıyorum ya da kaçmak istemiyorum,bunu bilmiyorum ama her yerde sen varsın işte bunu biliyorum.Belki gelmek istersin ha.Artık bana kendini hatırlatmaktan çıkarsın ve beraber bir hatıra oluruz.Ne dersin bana ben olmayı öğretmeye,piyanomu ısıtmaya,dolunayıma ışık vermeye,benimle bir ömür geçirmeye...


AĞLADILAR,AĞLADIM
  Odamın bir köşesinde kahverengi bir piyano
O piyanoyu gecenin karanlığında günyüzüne çıkaran bir ay
Ve karanlık ,eski bir defter
Sen ve seni anlatan her şey...
Bazen kendi kendine kırılır insan
Kendi kendine düşer yaprak
Ne bir rüzgar eser ne bir yağmur yağar
Her şey usulca oluverir aniden...
Bazen bırakmak istedim her şeyi arkamda
Bu dünyanın bana getirdiği her şeyi
Seni,piyanomuzu,dolunayı,hiç başlamayan hikayemizi
En önemlisi anlarımı,anılarımızı
Anlamıyor musun
Gökyüzü güneşle kaplansa ben sensiz karanlıktayım
Sensiz susamışım aşka,anılarımıza ,piyanoya,dolunaya
Seni sen ,beni ben yapan her şeye susadım sensiz
Hadi bu gece gel yanıma
Isıt piyanomun tuşlarını teker teker
Sensiz kaç gece geçti bilmeden sessizce bekledim
Belki gelirsin de susuzluğumu son bulur diye
Ama gelmedin
Dolunayımı görmedin,piyanomu ısıtmadın
O zaman sadece gözlerim ağlamıştı
Ama şimdi dolunayımız ve piyanomuz ağlıyor
Ama şimdi yüreğim ağlıyor





Evettt bugün ki şiirimiz defterden alıntı değildi.Doğaçlamaydı,ilham perilerim(dolunay,piyano,yoongi) bana bugün uğramadılar sanki...Umarım beğenmişsinizdir.Lütfen oy ve yorum istiyorum...Bol BTS li günler🖤

(Bugün içinde bir bölüm daha gelecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bugün içinde bir bölüm daha gelecek.Beklemede kalın.Seviliyorsunuz🌑🌑)

🖤MYOONGİ🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin