Když jsme přišli do třídy tak jsme si všichni sedli na svá místa a povídali jsme si. No...já jsem seděla na lavici a, když do třídy přišel náš třídní a uviděl mě tak, tak mě hned seřval. S protočením jsem si sedla do lavice a byla na mobilu.
Přišla do třídy naše učitelka ze zeměpisu a stoupla si před tabuli. Všichni jsme se na ni podívali s pohledem ala,,co zase chce''.
,, Takže dobrý den milí žáci'' jo takhle vždy začíná.
,, Blíží se nám zájezd do vlastně vybraného státu nebo města'' začala zase něco obkecávat a bla, bla, bla.
,, Budete si moct vybrat jako třída kam bude chtít'' tak to mě začíná zajímat.
,, No do středy se rozhodněte a pak mi to jeden z vás přijde říct, tak zatím nashledanou'' rozloučila se s námi a odešla.
Všichni jsme se s ní rozloučili postavením a pak jsme si zase sedli a ucitel zacal zase psát nějaké nesmysly na tabuli.
Po nějaké době hodina skončila a my jsme si zabalili a odešli ze třídy. Šli jsme do třídy dějepisu a sedli jsme si na lavice.
,, Hej já bych jela někam kde jsem nebyla ještě'' řekla Julia a my jsme s ní souhlasili.
,, Hej co kdyby jsme jeli do Británie?" zeptala se Nina. Je to super holka z naší třídy a je to hnědovlasá holka s vyšší postavou a hnědými očima.
,, Hej, ale to není špatný nápad" řekla jsem zase já.
,, Byl někdo v Londýně?" zeptal se Cameron.
Když tak nad tím přemýšlím tak jsem tam byla jako malinký prcek a moc si z toho nepamatuji. Jen z fotek co máme doma kde jsem s rodinou a jsme tam vyfocení před London Eye. A pak jenom úryvky, když o tom výletě vyprávěli rodiče.
,, Já jsem tam byla jako malá, ale nic si z toho vyletu nepamatuji a byl by to skvělý zážitek do konce života" řekla jsem zase já.
,, Tak kdo je pro?" zeptal se Oliver a většina zvedla ruku.
,, Tak letíme do Londýna lidi!" zařval to na celou třídu Oliver.
ČTEŠ
We do not forget /Niall Horan
RomanceNikdo netušil, že se potkají a stane se to co se stalo. Nikdo netušil jak to dopadne, ale v tenhle konec vůbec nedoufali. Chceš vědět co se stalo? Tak si jdi přečíst tenhle příběh.