Sedím na terase a zírám do dálky, stále myslím na to co se stalo před šesti lety, na to jak jsem stála na Brooklynském mostě a držela si Glock u hlavy, Michelle jsme to neřekly a asi ani nikdy neřekneme je mladá je jí šest, je to blondýnka s Lukovýma modrýma očima a jemným hláskem. Je celá po tátovi, ona je jediný důvod proč jsem to neudělala hned další důvod je Luke.
"Mamí, mamí kdy přijede srejda Mikey?" zeptala se mě Mish "Nevím zlatíčko dlouho jsem s ním nemluvila..." řekla jsem, ale ona mě přerušila "A strejda Harry se strejdou Louisem?" zeptala se mě znovu jemným hláskem "Nevím zlato, opravdu nevím..."
*O deset let později
Michelle
Stojím na místtě kde nikdo nechce stát věřte mi, stála jsem nad rakví své matky. Strejda Ash mě objímal koulem ramen a já brečela nemohla jsem přestat, odešla, moje nejmilovanější osoba odešla. Táta říkat, že měla problémy už když se poznali, ale zůstávala silná táta mi říkal že když zjistila že je těhotná zhroutila se a mentálně na tom nebyla dobře, prý na tom nebyla nikdy dobře, v osmém měsíci chtěla spáchat sebevraždu, ale znovu se zhroutila všichni si myslely že je blázen, ale táta to s ní nevzdával říkal jí že spolu to zvládnou že má být silná a teď, tedy v jejích třiceti letech zjistily že má rakovinu, měla nádor na mozku a kvůli tomu měla mentální postižení které nebylo zas tak vážné aby se něco zjistilo, pět let bojovala ze zhoubným nádorem, pět let zůstávala silná a pak, tedy před měsícem se uprostřed noci vzbudila a začala křičet a kopat. Táta ji nesl v náručí do auta a když vylezl z auta u nemocnice pamatuju si jak jsem skoro běžela za nimi, jak máma tiskla tátovo triko a pak najednou povolila a ruka jí bezvládně visela ve vzduchu moje ruka vystře k mým ústům, klepala jsem se měla jsem strach seděla jsem na asfaltovém parkovišti brečela jsem. Viděla jsem Cala a Mikea běželi ke mě "Mish co se- co se stalo?" zeptal se mě udýchaný Mike, brečela jsem dát a v ruce tiskla řetízek, řetízek co mamka dostala od táta když se vzali...
Tak konec :( ale nebojte mám pro vás vánoční dárek dozvíte se ho 24.prosince v jednu hodinu odpoledne :D těšíte se??? - Mám vás ráda <3 a omlouvám se...
ČTEŠ
Tied (2.Part) || Luke Hemmings
Fanfiction"Neboj se my to zvládneme!" "Pokud si myslíš že to zvládnu, tak si na omylu!" "Ell, já ti věřím, kluci ti věří, máš rodinu, my jsme tvá rodina a co Toby...hodláš ho vzít sebou, umřít a mě tak vzít důvod žít!" *Pokračování I Can Be Free :33