ware liefde?!?

46 3 2
                                    

Hey, ik ben Lore, ik heb blauwe ogen en blond haar. Ik ga naar school in het sint-lodewyck college en ben 16 jaar.
Vandaag was een gewone schooldag. Buiten dat ik mijn sleutel van mijn kastje vergeten was, mijn beste vriendin margot ziek was en ja, niet te vergeten er een nieuwe jongen in onze klas kwam te zitten.

De les begon "Ga allemaal maar zitten" zei de leerkracht "Dit is jullie nieuwe klasgenoot, simon die zichzelf nu eens zal voorstellen." "Ow, hallo ik ben dus Simon en ben 16 jaar oud uhhhhmm doe voetbal en ja zie eruit zoals jullie me hier nu zien staan... "
WOW! Simon zach er echt goed uit!!! Zijn blauwe ogen en zijn iets wat scheve lach en zn perfect bruin haar en ......
Lore focus! Hij is hier pas 5 minuten en ik begon nu al weg te dromen... dit kon niet veel goeds betekenen!

"Lore opletten!" hoorde ik de leerkracht zeggen. Vlug knikkte ik van ja en ging verder met wat ik bezig was, niks dus.

*de bel ging*
Iedereen verliet de klas alleen Simon bleef wat verward staan, dus besloot ik maar om hem even te gaan helpen.
"hey" zei ik vaag. "Hallo" was zijn even vage antwoord. Hij lachte flouwtjes, maar wel heel mooi... focus lore!! " Ik ben lore aangenaam" serieus aangenaam uit welke tijd kwam ik :/. "Hey Lore leuk je te ontmoetten" en daarbij knipoogde hij ik moest me even sterk houden of ik smold weg! "Nou zal ik je de weg naar ons volgend lokaal wijzen?" zei ik met een rare lach op mn gezicht. "Ja graag" antwoorde hij, terwijl hij wat raar naar me keek , wat vast door mijn vreemde lach kwam :/.

---------------------------------------------------
Hey dit was het eerste hoofdstukje hopelijk vonden jullie dit wat!
Zo vote en commend maar

~Tessa

Ware liefde?!?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu