alleen een weekend?

21 1 0
                                    

"Smakelijk" ons eerste avondmaal, en waarschijlijk niet de laatste.
"Lore aan wat denk je" vroeg mn moeder. Wel als ik zou moeten zeggen dat ik denk dat dit niet goed voelt,dat ik nu liever zou weg lopen en nooit meer terug komen. Maar dat deed ik niet , het zou haar te veel kwetsen. "Niks" dit was gewoon het beste andwoord.
zo aten we nog in stilte verder.
"Waar slaapt Luke?" vroeg Jonas zich af.
"Goeie vraag" zei ik dan maar.
"Luke slaapt bij Jonas op de kamer" ik was vooral opgelucht dat hij niet bij mij in de kamer moest.
Samen keken we nog een film maar voor de rest was alles maar wat stil....

Al zeg ik het zelf het weekend vloog voorbij.

"Heyy meid" hoe raad je het Lore stond me op te wachten op de gewoonlijke plaats. "Hey" " hoe was je weekend?" goeie vraag hoe was mijn weekend? "Wel buiten dat Luke en zn vader Stuard heel de tijd me voor de voeten liep , was het maar gewoon."
De eerste les op een maandag was zoals iedere week wiskunde. Tijdens de les kon ik niet anders dan heel de tijd naar Simon te kijken en dat was blijkbaar ook Margot opgevallen. Na de les kwam ze direct op me afgestormt en begon aan haar spraakwaterval."Wat was dat tijdens de les zoooo staren en... " "Jaja Margot het is goed" " Je moet met hem gaan praten" goed voorstel maar dan zou ik absolut allemaal domme dingen zeggen. "Kom" met die woorden trok ze me mee naar Simon. Daar stonden we dan tegonover Simon en Adil zijn beste vriend. "Hey" oke beter dan dat ging het niet worden maar toch ging Margot het daar niet bij laten. "Ooh kijk Adil wij gaan naar daar naar die bank daar, zie je hem? Wel naar daar gaan wij zonder Lore en Simon." soms kon Margot zo onsubtiel zijn. Raar maar waar Simon bleef staan en Adil ging mee. "Nou hier staan we dan" meer dan dat kon ik niet uitbrengen.
"Ja, wil je soms iets kwijt Lore?" Whaat wat dacht Simon nu dat ik hier een liefdes verklaring ging uitbrengen ofzoo. "Wat heb jij aan je voeten?" wat, ging Simon nu gemeen beginnen doen of wat. "Schoenen" antwoorde ik terwijl ik hem vreemd aankeek. "Vodden bedoel je zeker" en met die woorden liep hij weg. Daar stond ik dan te staan met mijn 'vodden' aan mijn voeten. In de verte zag ik Margot op me afkomen. "En?" nieuwgierig als ze was. "Hij mag me niet ,jammer dan." Wel jammer vond ik het inderdaad

"MAMMM BEN THUIS" hoe kon je het raden ik was thuis.
"Hey lieverd" dit was niet mn moeder die dit zei maar Stuard. Ging hij hier heel de dag rondhangen of hoe zit het. En sinds wanneer niemd hij mij lieverd. Iew.
De deurbel ging, zoals je wel kon raden was het Luke die voor de deur stond. Zonder de deur open te doen liep ik naar boven om dan maar eens aan mn huiswerk te beginnen.
---------------------------------------------------

Sorry dit deel is niet zo lang maar twas al ff geleden dak een nieuw stukje online heb gezet.
Zn wwaaatt 65 reads. is het raar dat ik dit veel vind 😳😳🙈

~Tessa

Ware liefde?!?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu