Eindelijk einde schooldag😏. Eens ik thuis was zag ik mijn gsm blinken op de salontafel. Ookal had ik nog nooit door dat ik die ook thuis vergeten was,was dit toch een opluchting.
"Ben je eindelijk thuis Lore!?!" hoorde ik mn moeder van boven naar beneden roepen. Buiten dat het kwart over 4 was en school om 4 uur eindigd ,vond mn moeder toch dat ik laat thuis was..
"Lore?" "Ja mam ben thuis!!"
"Goed, ga maar achter je zussje in school". Gezellig -_-Daar stond ik dan te wachten aan de schoolpoort van mijn 4 jaar oude zussje. Even keek ik in het rond toen ik Simon daar zag staan. Even maakt men hart een sprongetje. Ik dacht al dat ik Simon al eens eerder gezien had.
*de bel gaat*
Mijn zussje kwam als gewoonlijk heel vrolijk op me afgelopen. Maar ik had nog steeds mijn aandacht op Simon gevestigd. Waarom ik de hele tijd naar hem keek? GEEN IDEE!!
Eens we thuis aankwamen was mn moeder druk in de weer, straks had ze een 'zakelijke' afspraak. Ik dacht eerder dat het een goed excuus was voor 'ik heb een date kids,niet storen' ! Mijn moeder is al jaren vrijgezel. Toen mijn kleinste zussje Sofie geboren werd is onze vader er van de ene op de andere dag vandoor gegaan. Altijd hebben we dit hem heel kwalijk genomen. Toen hij vertrokken was heeft onze moeder lang in een depressie gezeten , waardoor wij veel bij onze grootouders hebben geleefd.
Na dat ze over deze depressie is gekomen is ze zowat 'mannengek' geworden. Na de werkuren heeft ze bijna altijd een date met een andere man of zoals zij het noemt ' een zakelijke afspraak'.De bel ging daar was hij dan haar zakelijke afspraak.
De deur ging open en meteen herkende ik het bekende mannelijke gezicht.. het was niemand minder dan de (vrijgezelle) vader van Luke. Luke is een pestkop van school. Zo snel als ik kon ging ik naar boven en belde naar mijn beste vriendin Margot, zij MOET dit gewoon weten!---------------------------------------------------
hopelijk vinden jullie dit hoofdstukje leuk commend en vote
zeg wat jullie er van vinden en volgend hoofdstukje komt zo snel mogelijk 😁
sorry voor de korte hoofdstukken 😶
~Tessa
JE LEEST
Ware liefde?!?
RomanceLore een gewone doordaagse leerling. Op een 'gewone' schooldag zoals altijd, wat ook wil zeggen dat er heel wat onhandigheid in zit, kwam er een nieuwe jongen in onze klas. Hij wa sniet zoals de andere jongens dat voelde ik gewoon! Hij was nog maa...