Και εκεί που λες δεν γίνεται να γίνουν τα πράγματα χειρότερα η καθηγήτρια πήρε μια μπάλα και μας είπε να κάτσουμε κυκλικά στο πάτωμα. ΝΑ ΦΆΕΙ ΣΚΑΤΑ!
- Οποίος παίρνει την μπάλα, θα λέει το όνομα του , το τμήμα στο οποίο πάει και το αγαπημένο του χόμπι , είπε η κλωσσα η Ζαφειροπούλου
Παίζοντας το παιχνίδι συνειδητοποίησα ότι όχι μόνο δεν χωνεύω κανένα αλλά και δεν έχουμε κανένα κοινό ενδιαφέρον. Ούτε με έναν !
ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΆΝΩ ΕΔΩ ?!
Πώς γίνεται να συνεργαστώ με αυτούς ΌΛΗ την υπόλοιπη χρονιά;
Μετά από το "παιχνίδι" ,που ο Θεός να το κάνει ,λες και πάμε 1η Δημοτικού, μας άφησε να κάνουμε 20 λεπτά διάλειμμα.ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΤΙ 20 ΛΕΠΤΆ; Τουλάχιστον θα ησυχάσει το κεφάλι μας και δεν θα τους ανέχομαι για λίγο.
Εγώ αμέσως πήρα το βιβλίο και έκατσα μόνη μου σιωπηλή και έκανα πως διαβάζω . Ξαφνικά όμως είδα την Λίλα να με πλησιάζει. Θεέ μου μακάρι να πηγαίνει στην τουαλέτα, δεν θέλω να μου κατσικωθει. Πες μου ότι θα με προσπεράσει! Κάνε μου για 1η φορά την χάρη !
- Γεια σου Ρέα, μπουμ η βόμβα έσκασε
-Γεια , είπα σιωπηλά και αμήχανα
- Γιατί κάθεσαι μόνη σου ; Ελπίζω να μην μας αποφεύγεις , είπε χαμογελώντας. ΦΥΣΙΚΆ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΦΕΎΓΩ!
- Όχι βρε , γιατί να κάνω κάτι τέτοιο, απλά δεν σας ξέρω και είπα να κάτσω μόνη μου .
- Μην λες βλακείες, έλα με τα παιδιά, μην κάθεσαι μόνη σου ! , είπε με μία χαρά λες και κέρδισε λαχείο .
Έτσι και αλλιώς εδώ πέρα φαντάζομαι δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις είπε πάλι χαμογελαστα . (Μην ορκίζεσαι)
- Οκευ έρχομαι. (Σκατα σκατα σκατα σκατα σκατα σκατα σκατα σκατα)
Είχαν καθήσει όλοι σε ένα τεράστιο γραφείο, αλλά δεν φαίνονταν σαν μια παρέα. Ήταν πολύ akward. Ήμασταν τόσα άτομα και υπήρχε απόλυτη ησυχία. Για γύρω στο 5λεπτο δεν μιλούσε κανείς.
- Τι νέα βρε παιδιά ; είπε χαρούμενα πάλι η Λίλα
Ένιωσα την ανάγκη να μιλήσω . Δεν ξέρω γιατί . Έπρεπε να σπάσω την σιγή. Απ'ότι φαίνεται κάνεις μας δεν ήθελε να είναι εδώ , αλλά δεν είναι δυνατόν να είμαστε έτσι την υπόλοιπη χρονιά !
- Τι κάνετε ; , είπα και με κοίταζαν όλοι περίεργα .
Καταλαβαίνω ότι δεν θέλετε να είστε εδώ και ότι πιθανότατα η μάνα σας σας έστειλε για να μην κοπροσκυλιαζετε στα σπίτια σας και από το να το παίζουμε Μαρία της σιωπής καλύτερα απλά να προσποιουμαστε ότι δεν είναι τόσο άθλια η κατάσταση.
- Μιλάς εσύ ; είπε με δυνατή φωνή ο Βασίλης.
Και στοίχημα βάζω ότι με το που με είδες μας εκραξες όλους στο μυαλό σου .
- Για μαζέψου λίγο , να βοηθήσω ήθελα , αν θες να μείνεις έτσι όλη την υπόλοιπη χρονιά δεν με νοιάζει , είπα και την αγριοκοιταξα τόσο άσχημα που έκατσε κάτω σιωπηλός .
- Ηρέμησε είπε ο Άκης , δεν είμαστε εδώ για να τσακωθούμε
- Παιδιά ελάτε! , φώναξε απέξω η καθηγήτρια και ευτυχώς διέκοψε και τον Άκη και την συζήτηση και βγήκαμε έξω .
Λοιπόν παιδιά τώρα θα σας χωρίσω σε 3 ομάδες και θα παίξουμε ένα παιχνίδι .
Ο Μιλτιάδης θα πάει με τον Άκη, η Λίλα με τον Βασίλη και ο Δήμος με την Ρέα.
( Το ότι με είπε τελευταία με ξεπερνά και με έβαλε και με τον Δήμο που δεν ξέρουμε ακόμα αν είναι ζωντανός)
- Και τι θα κάνουμε , ρώτησε ο Μιλτιάδης ως το κλασσικό φυτό με τις ερωτήσεις
- Μην με διακόπτεις , θα σου πω. Εσείς και ο συμπαίκτης σας θα πρέπει να μας παρουσιάσετε ένα θέμα . Η ομάδα που θα το παρουσιάσει καλύτερα κερδίζει.
- Τι θέμα θέλετε να παρουσιάσουμε πάλι, είπε ο Βασίλης κατσουφιασμενα
- Την φιλία , τι είναι για εσάς η φιλία, αλλά δεν θα το παρουσιάσετε σήμερα, την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε , απλά κανονίστε με τον συμπαίκτη σας πότε θα συναντηθείτε στα μέσα της εβδομάδας.
Πλησίασα τον Δήμο
- Που θες να συναντηθούμε; , ρώτησα .
Και πότε; , είπα και χαμογέλασα. Η αλήθεια είναι όπως είπα και πριν φαίνεται ενδιαφέρον και μυστήριος χαρακτήρας αλλά δεν είμαι σίγουρη για το τι κρύβει .
- Δεν ξέρω , όποτε σε βολεύει εσένα . ( Αναποφάσιστος, σίγουρα είναι Ζυγός. ΓΑΜΩΤΟ ΔΕΝ ταιριάζουμε)
- Τι θα έλεγες Πέμπτη στις 7 στο σπίτι μου ;
- Οκευ τα λέμε τότε
- Καλά δεν φεύγουμε ακόμα , είπα και χαμογέλασα
Μετά βέβαια έτρεξα και είπα στην μάνα μου να έρθει γρήγορα να με πάρει να πάμε σπίτι αλλά δεν είναι αυτό το πόιντ!
ESTÁS LEYENDO
Η προσωπική σχολική εφημερίδα
Novela JuvenilΜια καθηγήτρια αποφασίζει να δημιουργήσει μια σχολική εφημερίδα με παιδιά τελείως διαφορετικά μεταξύ τους που θα ζήσουν αρκετές περιπέτειες παρόλο που στην αρχή δεν χωνεύουν ο ένας τον άλλον .