Ve bir tane daha sabah.. Ah ne de güzel. Aklımdan hazırlanma faslının zorlukları geçiyorken odamın kapısı çalındı. Oysa ki bu yaşıma kadar kimse tarafından uyandırılmamıştım.
Üzerime bır hırka alıp kapıyı açtım. Dayımdı.
Bugün Fakülteden arkadaşlarımı arayıp gelemeyeceğimi söylemişti.Sınav haftasından çıktığımı ve yorgun olduğumu gidip biraz kendime vakit ayırmam gerektiğini söylemek için gelmişti.
Yani bi nevi bu saatte uyandığımı bildiği için de daha fazla uyuyabileceğimi okul için hazırlanmama gerek olmadığını söylemekti amacı.
Dayıma teşekkür edip gülümsedim ve kapıyı ardından kapadım. Bu güzel bişeydi ve son olan olaylar üzerine iyi bir fikir olduğunu düşünüyordum.
Yatağımdan çıktığımda;
son uyandığımın üzerinden neredeyse bi buçuk saat geçmişti. Kalkıp üzerime salaş bi kaç parça bir şeyler geçirdim sonuçta kendime rahat davranmak için çıkacaktım dışarı.
Evden çıkarken kısa kırmızı Converse'lerimi ayağıma geçirdim anahtarıda sırt çantama koyup kapıyı ardımdan kapattım.
<<<>>>
Cidden buranın bu kadar boş olması mı gerekirdi?
Tamam kabul haftasonu değildi ama yine de normalden az kişi vardı.
Günüme öncelikle mağazaları dolanıp alışveriş yaparak ,film izleyerek başlayacaktım daha sonra ise aldığım kitapları bi köşeye çekilip okumayı planlıyordum.
Planımda değişiklik yapmak zorunda kaldığım zaman işte tam bu andı. Sinema biletimi almış elimdeki büyük boy gayet sıcak olan kahve bardağımla aniden arkamı dönünce arkamda ki şahsiyetle çarpışmam bir oldu.
-Ciddi misin ? diye cırlaım
+Ne??!
-Ciddi misin diyorum ? Arkamdan o kadar yaklaşıp ikimizi de yakmaya cesaret edecek kadar dikkatsiz ve salak olduğun konusunda ciddi misin ?
Çocuk takındığım tavırdan olsa gerek ağzı açık bön bön bana bakıyordu.
Ne klişe ama.. Yeni bi akım başlatıyorduk şuan resmen. Millet elinde kitaplar varken çarpışıp olayı toparlamaya çalışırken tanışır bu gerizekalı arkadaş da kahve döktürdü.
Neyse aklımdan kısa süre bunları geçirdikten sonra ellerimi bacaklarımın yanına indirip dudaklarımı gülümser gibi içeri büktüm.
-Peki peki sorun değil ben gidip temizleneyim
gibisinden bişeyler saçmaladım.
Hayır yani şurda okula gitmemişiz iyi bişeyler yapalım demişiz olana bak. -,-
Çocuğu şöyle hafiften bi dürttüm. Çünkü hala mal mal bakınıyordu. Bi an aklıma"lan kahve döküldü ya oram buram belli olmuyo dimi" düşüncesi geldi. Kafamı yavaşça ve biraz utangaçlık ve büssürü dua ederek umarım öyle olmamıştır düşüncesiyle önüme eğip kıyafetime bakındım. Bişey yoktu gerçi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ(ESCAPE)
Teen FictionKAÇIŞ (ESCAPE) Kötü alışkanlıklar,sinir kontrolsüzlüğü,hatalar ve büyük yanlışlar.. Eymen ise tüm bunların dünyada ki vücut bulmuş haliydi. Ve bir kız, Eslem.. Bu üzerinde gezinen kara buluta çoktan saf bir aşık edasıyla bakınmaktayd...