Sınıfın kapısını itip yerime oturdum.
Şara hemen yanıma ilişti dersin başlamasına daha vardı.Olanların üzerinden fakülteye gelene kadar telefonda 15 milyon çarpı 800 katrilyon kere geçmeme rağmen bi kere daha anlattım. Bıkkınlıkla son kez nefes aldım.
-İşte sonra da yazıdığı notu gördüm falan falan -,-+Bu kadar yani ?
- Ne bekliyodun acaba Şara ?
+Hiiç -,-
-Salak hdgf
+Mal hgsd
-Gerizekalının önde gidip bayrak taşıyanı jkfjhd
+ Laan o ne sagd Haykırdım sdhgsa
Sarıldık.
Biri bizi böyle görse kavga ediyouz zannederdi tabi sonra kocaman sarılınca düzeliyo herşey sghadg zaten de gerçekten kavga etmiyoruz :D
Sıkıcı bi ders sonu biraz kendime gelmek için hemde her zaman aç olan karnımı doyurmak için kafeteryaya indim.
-Bi kahve bir tane de tost alabilir miyim İlyas amca?
+ Tabii evladım hemen :)
- Peki.
Kafamı cebimden çıkardığım telefonuma yönelttim. Bayağıdır telefonumla ilgilenmiyodum. Tabii ki internet paketim olmadığındandı bu ayrılık gfdash
Paketim yenilenmiş olacak ki mesajlar instagram bildirimleri falan filan büssürü bildirim geldi.
İlyas amcaönce tostumu tutuşturdu elime. Telefonu cebime geri koydum. Sonra kahvemi uzattı bolca şeker boca ettikten sonra arkamı döndüm ve masama doğru ilerlemeye başladım.
Çantamı masada bırakmış olmama rağmen arkası bana dönük olarak oturan biri vardı masada daha doğrusu bi erkek.Şaşırdım adımlarımı hızlandırdım hırsız falan mıydı gerçi sakin duruyordu ama.
*Koş salak koş hala oyalanıyosun gidiyo milyorluk çanta ağğağa
-Saçmalama iç ses kafana tükürürüm bak -,-
iç sesimi susturdum kuruntulu olmamak gerekirdi sonuçta.
Yine o çocuk Eymen hani.
Ağzım bi metre açıldı. Hadi evi kafeyi geçtim okul lan burası okul ??!!?!
Bu çocukla aynı okulda falan olamazdık dimi ?
Yani olmamalıydık olmasaydık iyi olurdu. Uğraşırdı benimle.
İlk defa bu kadar uzun bakışmıştık. Kahverengi gözleri, dağınık hafif kıvırcık saçları vardı.
Etrafı kızarmıştı gözlerinin ve de altları çukurlaşmıştı.
Ağlamış gibiydi.
#EYMENDEN#
Bal rengi gözlerini gözlerime sabitlemişti. Kalp atışlarım büyük bir buruklukla ve heyecanla atıyordu. Gözlerimi kırpmadığımı fark ettim. O da benim gibi donuk bir şekilde duruyordu. Bunun sonsuza kadar sürmemesi gerektiğini düşünüp bi adım atmam gerektiği konusunda iç sesimle hemfikir olunca
-Oturmaz mısın?
dedim.*Allah'ın salağı geldin kızın masasına kendin oturdun bide kıza oturur musun diye mi sordun biraz önce -.- ne mal insansın oğlum ya. Kalk öl de bi gel bence -,-
Sus iç ses sus bok ettim anladım sus.
#ESLEM#
+Pardon da zaten çantam benim burda burası çantam var ya çantam orda diye benim masa zaten burası ondan öyle yani. Oturayım en iyisi ben.
*hgdhj İlkokullu saf aşıklar gibi cümle bile kuramadı :Dhgds Mal hgdsa Eslem bi gülüşe yamuldun be qülüw hgfj Şey gibi oldu dsadv Neydi o gsdsf Yes ı dosont dnbhsa
Allah'ım sanki bu çocuğu özenerek yaratmıştı. Gülümsemesi sarhoşluk hissi veren insandı bu. Hani şu ağır aşk romanlarında okuduğum.Masaya oturdum ve uzattığı elini tuttum benim her zaman soğuk olan ellerimin aksine sıcacık elleri vardı.
Nedensiz yere atarlı giderli olmaktan vazgeçtim. Hafifçe dudaklarımın yukarı doğru kıvrılmasına izin verdim.
Merhaba dedi ses tonu acayip pürüzsüz ama bi o kadar da sertti. Ama hoştu. Sanki ilk defa duyuyor gibiydim.
Merhaba Eymen dedim.
Karşımda otururken gülmeye başladı -dişlerinin görünmesine izin vererek-Allahım kalbim sıkışıyor gibiydi ağğağa lan gülme öyleler ölüp gidicem hayır yani seni düşündüğümden yanında ölürüm falan ihale sana kalmasın.
Ben bu çocuğa mı atar yaptım bunca zaman.
Tatlılığa bak. Neyse yavşamıcam. Hem tanımıyorum falan dimi ?
<<Okul çıkışı beni eve bırakmasına izin verdim.
Sınıftan almıştı beni. Binadan çıkıp biraz yürüdükten sonra Mat siyah bi Range'in önündü durduk.
Şakaydı herhalde
En sevdiğim araba bide en sevdiğim araba rengiyle birleşmişti. Nerde göresem böyle bi arabayı" ALLAĞĞĞM YA BENDE İSTİYOOOĞĞM AĞAĞĞA D:"
gibisinden anırtılar çıkarırdım.İlk defa sessiz kalmayı başardım. Yutkundum. Kapıları açtı tabi be mal gibi hala dışarda arabayı süzüyorum. Kapımı açtı
İçeri girdim Eymen'de sürücü koltuğuna oturdu. Evi tarif ettim. Başka sefere kesinlike birşeyler yemeden içmeden bırakmayacağını söyledi. Arabadan indim. Kapıyı açtıktan sonra anahtarı çıkarıp arkamı döndüm hala bekliyordu gülümsedim. sanırım içeri girmemi bekliyordu. O da gülümsedi kaşlarını kaldırdı benden tepki gelmeyince. Şapşalca güldüm ve bedenimi sıcacık evimin kollarına attım. Attım derken ciddiyim burda harbi eve girer girmez bişeye takılıp düştüm.Kalkıp halime gülerken cama bakıp Eymen'e baktım. Gitmişti.
Odama girince çantanın kollarımda süzülmesini bekledim. yatağa kendimi yüzüstü fırlattım.
" GALİBA , SANIRIM , BENCE , YANİ BEN ÖYLE ZANNEDİYORUM , ELİMDEKİ ŞAPŞAL GÜLÜMSEMELERE BAKACAK OLURSAK GALİBA AŞIK OLDUUĞĞĞM D: "
Ve Eslem , yıllar sonra aşkın içinde estirdiği rüzgarları hissetmeye başlar..
Tamam Edebiyata gerek yok dgfa
Kendimi uyumaya bıraktım... Bir Cem Adrian şarkısıyla birlikte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ(ESCAPE)
أدب المراهقينKAÇIŞ (ESCAPE) Kötü alışkanlıklar,sinir kontrolsüzlüğü,hatalar ve büyük yanlışlar.. Eymen ise tüm bunların dünyada ki vücut bulmuş haliydi. Ve bir kız, Eslem.. Bu üzerinde gezinen kara buluta çoktan saf bir aşık edasıyla bakınmaktayd...