KARŞILAŞMA
Sıkıcı bi okul gününden sonra çantamda küfürler eşliğinde aradığım anahtarımı bulup kapıyı açtım.
Herşey iki gündür bi garipti.Salak saçma hareketler yapıyordum istemsizce.
Buna en iyi örnek düz yolda ayağımın ikişer metre aralıklarla takılması olabilirdi.
Mal mıyım neyim düz yolda yürüyemiyorum diye iç geçirirken sevgili dayıcığım canımın içi sıfatına tükürdüğüm dayıcığım kapının önüne terlik çıkarmış. Sonra bu kız niye mal?
Al işte yine takılıp yalpaladım.
Bu sefer gülmüştüm Ne de olsa kimse görmemişti gdsfk
-
+Ne demek iki gün sonrasına projeler verilecek?
-Ne bileyim Eslem.. Bizde anlamadık ama tek anladığım ve yapmamız gereken şey bi an önce birleşip gecemizi gündüzümüze katıp şu projeyi halletmemiz.
+Beni evden alırsın yarım saate o zaman. Ayla abladan kafeyi bu gece bize bırakmasını söyleyim bende arayıp. Sn sakin yer orası orda hallederiz.
- Tamam ben hazırlanıyorum şimdi alıcam seni öpüldün bitanem.
+ Görüşürüz
Ben tabi bişeyler iyi gitse az bişey sevinicem. Tam kalpli pijamaları çekmiş elime kumandayı almıştım. Nerden çıktı şimdi bu ?
Tüm atarımla odama geçtim oflaya oflaya sevgili sevgililerim, canım pijamalarımdan zor da olsa ayrıldım.
Odamın kapısına yaslanıp ışığı kapatmadan önce yatağın üzerine katladığım pijamalarıma duygu yüklü bakışlarımı atıp dramatik kısa bir vedadan sonra kapının önüne indim.
-
Arabadan inince diğer kızların da aynı anda arabadan indiklerini gördüm. Kısa bi dert yanış ve selamlaşmadan sonra içeri girdik. Tek tük insanlar kalmıştı kafede..
Kampüse yakın ve bayağı büyük olan bu kafeyi geldiğimizden beri bizden yardımını, desteğini esirgemeyen Ayla ablamız işletiyordu.
Tek çocuk olmama rağmen gerçek ablam gibi gördüğüm Ayla abla,bizi hiç bi zaman kırmazdı.
Tüm dertlerimizi biz ona anlatırdık o da bize anlatırdı.
Erkek arkadaşlarımız sıkıntılarımız sorunlarımızı her şeyimizi bilirdi. Bizde onun hallerini bilirdik.
30'lü yaşlarının başındaydı. Bi evlilik yapmıştı. Eşini depremde kaybetmişti. Oğlu ise o dönem yaşadığı baskılar ve üzücü olaylar sonucu evi terk etmişti. Ne bir polis yardımı ne başka bişey oğlunu bulmasına yardımcı olamamıştı.
Yaşasaydı şuan bizler yaşında olacak bi oğlu vardı kısacası.
-
Son müsterilerde gidince olayı Ayla ablaya anlattık o da bize anahtarı verip istediğimiz kadar kalabileceğimizi ne yapmak istiyorsak yapabileceğimizi falan söyleyip arabasına atlayıp uzaklaşmıştı.
Kızlarla projeye nasıl başlayacağımızı tartışalım mevzusu yaklaşık zaten bir saatimizi almıştı.
Bu konuda inatla bu huyumuzu bilmelerine rağmen hocaların bizi neden aynı grup içine aldıklarını bilemiyorduk hiç birimiz.
Hepimiz benim dediğim olsun kafasını yaşayan kızlardık.
En çok ta Şara.
Bizim kızlar topluluğunun ekip yönetmeni diyebilirdim ona.
*ŞARA*
iNSANLARI YÖNETİMİ ALTINA ALMAYI SEVEN Bİ İNSAN ŞARA'MIZ.
NE OLURSA OLSUN HER ZAMAN DA OMZUNDA AĞLAYABİLECEĞİNİZ BİR DOST KENDİLERİ.
SALYA SÜMÜK KIZLARLA AĞLAMA GECELERİNİ DE GENELDE ŞARA DÜZENLER ZATEN.
-
Sanırım gözlerimiz kan çanağına dönene kadar proje üzerinde çalışmıştık.
Saat 4'ü 20 geçe falan kafeyi kapayıp evlere dağıldığımızı hatırlıyorum.
Eve gelmeden biraz cadde içi bi yerde bırakmasını istemiştim arkadaşımdan.
Diyeceksiniz gecenin dört buçuğunda gencecik güzel , alımlı,sevecen bi kızın o saatte orda ne işi var..
Tabi hic biriniz demediniz öyle bişey asdghjk
Haklısınız ama burası aslında gece daha kalabalık ve hareketli olan bi yer. Çoğu kişi hala dışardaydı falan en azından kalabalıktı biraz, korkulacak kadar ıssız değildi.
Açık bi büfe ya da market gibi biyerler aramıştı gözlerim.
Bi büfenin küçük penceresinden içeri koca kafamı sokup;
+Merhaaaaba :SdDSDD
dedim ve bi şapşal gibi kocaman gülümsedim.
Buranın insanı sıcak kanlıydı ama bu teyzenin biraz atarlı gününe denk gelmiştim galiba. -,-
O kocaman, sevimli, masum, şebek, tatlişko (ego bulut olmuş, gökyüzünden el sallıyor ) gülümsemem karşılığında bi adet göz deviren emoji ifadeli bi surat gördüm karşımda .
Aman tanrım didim sgdfa
Tabi demedim öyle bişey hsahdas
Ölmek için daha çok erken diye düşündüm. -,-
Baktım teyze ciddili ciddili bakıyo. Suratıma hanım kız saflığını yapıştırıp , o salak moddan çıkıp adam akıllı istediğim şeyleri söyledim.
Madem bu saate kadar ayakta kalmıştım, biraz daha uyumayıp sabahlamaya ve film izlemeye karar vermiştim o yüzden +9 sinema filmi itemlerimi büfeden alıp eve yürüdüm.
Hangi akla hizmet sadece ince bi polarla dolanıyordum bi fikrim yoktu. Mallığım üstümdeydi işte sgfds
sokağın başındaki ilk ev bizimkisiydi.
Demir kapıyı ayağımla iterek o gıcırtılı sese surat buruşturup poşeti diğer elime aldım.
Bu sırada 3. World War'a davetiye hazırlayan fix -hiç değişmeyen- çantama tek elimi sokup kafamı gökyüzüne kaldırıp anahtar aramaya başladım.
Yine salak bi günümde olsam gerek çantayı kolumdan çıkarayım derken poşetim çantam hepsi birden yere düştü.
+Allaaağğğm ya nedeeğğğn beeğğn ağağağaağ
diye isyan etmeye başlamıştım ki bı kahkaha sesiyle irkildim.
Lağğn bu salakça isyanımı kim gördü de gülüyo diye kısaca iç sesimle yaptığım beyin fırtınasından sonra kafamı yerden kaldırıp sılov moşın hareketle arkamı döndüm.
Ve duvarını üzerini kaplamış olan sarmaşıkların arasında yapılı bi vücut.
Karanlık seçemiyorum...
Alahım hayır!
Bu çocuk burayı nerden bulmuş ??
Arkadaşlar yazıların arasında hikaye kadrosunda olan kişilerin kısa analizleri isimlerinin altında anlatılıyor. Bunu ayrı bi bölüm olarak mı yapmalıyım yoksa böyle yeni kişiler eklendikçe mi analiz yapmalıyım?
Gözrüşlerinizi yorum ve Vote'lerinizi bekliyoruuum :*
Hepinizi çok seviyorum öpüldünüzz :*** hgsdsfd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ(ESCAPE)
Novela JuvenilKAÇIŞ (ESCAPE) Kötü alışkanlıklar,sinir kontrolsüzlüğü,hatalar ve büyük yanlışlar.. Eymen ise tüm bunların dünyada ki vücut bulmuş haliydi. Ve bir kız, Eslem.. Bu üzerinde gezinen kara buluta çoktan saf bir aşık edasıyla bakınmaktayd...