ʳᵘˡᵉˢ

152 17 150
                                    

ⅰ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ⅰ . ᴀʙᴏᴜᴛ ᴍᴇ
hello ! nama ofkos takkan bagitahu but korang boleh panggil meya . tak kisah aku-kau , saya-awak . panggil baby pun boleh grr . btw , i'm 14 so just go with what is suitable for us . lagi satu , my english memang broken teruk gila , tapi aku suka tulis in english so just ignore it hehe .

ⅱ . ғᴏʟʟᴏᴡ ᴍᴇ
the most basic rule . yeah , just straight to the point , meya nak tambah followers . oops , seya memang batak . tapi batak-batak saya takde lah saya buat slow mo eh .

ⅲ . ᴠᴏᴛᴇ + ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ
gaes , this is the most important thing ! walaupun cerita tak sehebat mana , please appreciate my work . meya faham makhluk oren ni ada limited vote . jadi , bila dah elok tu jangan lupa vote pulak . dan , kalau internet slow , tak boleh comment , just inform . okay ?

ⅳ . ɪɴғᴏʀᴍ ᴍᴇ
pweaseeeeee inform me anything . tak kisahla through pm ke , mb or comment kat sini pun takpe . jangan orang dah accept lepastu lenyap . eh aku hantar oli london pergi serang kau baru nak taubat .

ⅴ . ʟɪʙʀᴀʀʏ + ʀᴇᴀᴅɪɴɢ ʟɪsᴛ
haa masukkan dalam library ya . kang tak dapat noti jangan kecam aku pulak . kalau nak letak dengan reading list pun lagi digalakkan hehe .

ⅵ . ᴛᴀɢ ʏᴏᴜʀ ғʀɪᴇɴᴅs
tag lah rakan-rakan anda . maklumlah , meya ni noobies je dalam bidang af nih . takde kawan pulak dekat dunia oren ni . so , don't let this applyfic flop ! kalau tak cukup orang , meya kurangkan appliers huehue . jadi , tag your friends here !

ⅶ . ʏᴏᴜʀ ғᴀᴄᴇ ᴄʟᴀɪᴍ
ulzzang or idol , i don't really care . tapi , kalau boleh , ambik idol yang underrated macam dreamcatcher , saturday , elris , greyish dan banyak lagi . kalau ulzzang , meya nak ig dia . yang pilih idol sebagai face claim ni pada-pada sikit . kau letak hwasa , tak pun cl jadi student memang aku suruh kaachi pulak jadi nightmare kau .

ⅷ . ʏᴏᴜʀ ʟᴏᴠᴇ ɪɴᴛᴇʀᴇsᴛ
love interest ; kpop idol . tapi kalau love interest dia selain bts , got7 , pentagon , ikon, oneus, monsta x, seven o'clock or seventeen , sori bro , aku tak kenal . jadi , kalau menyimpang personaliti diorang , meya mintak maaf awal-awal .

ⅸ . ʏᴏᴜʀ sʟᴏᴛ
no slot ! jadi , please be creative . takmo la semua savage , dingin , suka pendam perasaan . pernah ke dalam satu clique tu , semua pe'el serupa ? takde kan ? cuba jadi lain dari lain . ke korang nak ? kalau nak , meya cuba try test buat slot .

ⅹ . ᴍᴀʀʏ sᴜᴇ
hidup ini tak sempurna rakan-rakan . janganlah kau buat dia baik hati lepastu kaya lepastu ramai minat lepastu pandai lepastu athlete sekolah lepastu cantik . memang meya humban dalam aquarium negara . buat la dia ada flaw sikit sana sini . ada paham ?

ⅺ . ғᴏʀᴍ
form korang mestilah kemas dan kemas . walaupun tak pernah buat af , tapi meya pun naik ocd tengok form tunggang-langgang macam baru habis minum 10 botol wine . don't worry , meya takkan guna symbol pelik-pelik . maaf la , fon meya pun tak boleh comprehend dengan natang-natang tu . anda semua juga tak boleh guna hehehehe .

ⅻ . ʀᴇsᴘᴇᴄᴛ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ
hormat masing-masing ya gais . kat sini takde " kau budak darjah tiga , hormat sikit darjah lima . " . semua sama sahaja . tapi jangan lah kurang ajar sangat . berpada-pada huhu . bak kata abe yoongay , " love yourself , love myself , peace . "

❛ woah , sorry for my long ass rules tho . it just that i like to elaborate things hehe . make sure you followed all the rules hek ❜

QUESTION ? COMMENT HERE !


🥞 ، 𝗰𝗿𝘂𝘀𝗵 𝗽𝗮𝗹𝗶𝗻𝗴 𝘀𝗮𝗸𝗮𝗶 : 𝗮.𝗳Where stories live. Discover now