( hek takda gif . tenet gue buat hal (ಥ_ಥ) )
◦ pabila character 'crush paling sakai' beraya be like
" dalam banyak-banyak kampung , kenapa kampung aku ? "
tanya azz sambil mengerutkan wajahnya . punya lah banyak tempat lain , kampung dia jugak jadi destinasi ಠ_ಠ
" satu , kampung kau jelah yang nampak macam kampung . dua , KAN GILIR GILIR ALAHAI MINAH NI . TAHUN LEPAS KORANG BALIK KAMPUNG AKU , AKU TAK BUNYI PUN HALAH HALAH . anyway , tiga , terengganu kan banyak budaya so bolehla 'OpPar-OppAR' ni belajar serba sikit . gituww "
batrisyia berkata bijak dengan agak tenang . mereka yang rasa dimention itu hanya mendiamkan diri . hm rasa diri kena kutuk tapi tak paham smh smh .
sekarang , mereka semua sedang berada di dalam bas yang disewa untuk pergi ke kampung azz iaitu di terengganu . kenapa sewa bas ? takkan la 24 orang nak naik kereta pergi negeri tersebut . nak sumbat mana yedok ?
kenapa kampung azz ? sebab 12 orang gadis ni ada satu sistem . setiap tahun balik kampung kawan yang lain . so , diorang akan gilir-gilir .
why ? frindship diorang dha cenggini ✊ sebab tulah ehek . kawan sejak dalam rahim gituww .
meh berkenalan dengan orang-orang dalam bas ni nak ? yang gegerl taknak lah kenal sebab dah kenal eh - anyway , ayuh mengenali oPParr-OppAR kita uhuks .
13 mamat korea ni merupakan pelajar pertukaran di unikl . hensem ? fuhhh , cengini beb 👍 . peminat pun keliling pinggang ahaks . sampailah turunnya bidadari dari langit eh - syaitan bertopengkan bidadari ;) .
fuh orang kata kalau terpandang pertama tu rezeki . so , waktu first tu , tenung lama-lama HAHAHAHAHAHA .
mula-mula berkenalan nampak sayap malaikat , pfttt . bila dah kenal lama , POOF ! perangai hanat-hanat semua keluar . eh , tapi masih jaga batas ya ¯\_(ツ)_/¯ .
akhirnya kesemua mamat korea terakhir itu , jatuh cinta dan ada yang telah convert masuk islam alhamdullilah 😇 .
tapi tulah , yang gegirl ni sell expensive sikit , " kita bercinta lepas nikah , ya ? itupun kalau kita kawin la AGAGAGAGAGA " .
yup , perangai memang hanat tapi atleast jujur ( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ) . takde bagi harapan palsu , " awak terlalu baik untuk saya " . gitewww .
berkat pertolongan gadis-gadis hanat tersebut , sang lelaki idaman korea berubah menjadi seorang muslim yang beriman . fuhh sejuk perut mak kau (ಥ_ಥ) .
haaa , jangan terkejut . dalam ni , semua boleh cakap bahasa melayu dengan lancar ! ha macam mana ? ni fanfic , semua benda boleh terjadi (ᵕ≀ ̠ᵕ ) .
berbalik ke dalam situasi di dalam bas .
" guys , lama lagi ke nak bukak puasa ? nak mati rasanya huwaaa ! "
YOU ARE READING
š„ Ų š°šæšššµ š½š®š¹š¶š»š“ šš®šøš®š¶ : š®.š³
Fiksi PenggemarĖĖĖ š ššššš ššššš¢ššš | 13 šššššššš ĖĖĖ āāāāāĀ°ā āø āĀ°āāāāāāā apabila 10 orang gadis mempunyai crush kepada musuh ketat kumpulan gadis itu yang merupakan fuckboy yang mem- punyai perangai yang amat...