◦ bola bakul tak guna
" goodluck girls ! goodluck oppa ! "
seolhyun beri sokongan kepada rakan-rakannya dan juga abang kembarnya tetapi benda yang lain berlaku .
kedua-dua baekhyun dan soonyoung memandang ke arahnya . kembarnya memberikan senyuman manis kepadanya manakala lelaki yang lain itu memberi pandangan pelik .
" ayok seolhyun , kerash notice agagaga . " han jihee yang berada di sebelahnya menepuk kuat bahu lebar milik gadis itu .
" eleh , at least crush aku main . mana crush kau ? eh lupa pulak . mana cukup tinggi nak main kan ? "
menusuk hati betul kata-kata pedas oleh seolhyun itu . bukan salah jihee , crush dia tu ada kurang minum susu .
" eh mulut k- "
WITT !!
sekali lagi seolhyun ingin memeluk jackson songsaenim kerana menyelamatkannya daripada saat-saat genting ini . tapi tula , kena ingat crush uwu .
( meya : tak asal seolhyun punya screentime ni banyak sangat ? agagaga . anyway , semua benda yang meya terangkan bawah ni , bahasa dia pelik sikit sebab meya guna google translate huhu . meya pun tak guna cara yang betul sebab susah nak terang nanti hehe )
semua pelajar bersorak apabila yugyeom melompat dan berjaya merampas bola yang dilambung tinggi oleh jackson songsaenim .
kau bayangkan yugyeom yang tinggi tu lompat lagi ? takda harapan la jungyeon nak grab bola tersebut huhu .
pelajar perempuan juga bersorak untuk kim yugyeom tersebut agaga . nak buat macam mana , dia tu hot sangat agagaga .
lelaki itu dengan bergayanya menyerahkan bola itu kepada soonyoung yang mengambil posisi point guard .
soonyoung tanpa teragak-agak dribble bola itu ke arah gelung milik pasukan perempuan . sorakan para pelajar menjadi semakin kuat .
hyemi tepat berada di hadapan lelaki itu dan cuba merampas bola yang sedang soonyoung dribble walaupun gayanya agak kekok .
YOU ARE READING
🥞 ، 𝗰𝗿𝘂𝘀𝗵 𝗽𝗮𝗹𝗶𝗻𝗴 𝘀𝗮𝗸𝗮𝗶 : 𝗮.𝗳
Fanfiction˗ˏˋ 𝚊 𝚖𝚞𝚕𝚝𝚒 𝚊𝚙𝚙𝚕𝚢𝚏𝚒𝚌 | 13 𝚊𝚙𝚙𝚕𝚒𝚎𝚛𝚜 ˎˊ˗ ┏━━━━°⌜ ✸ ⌟°━━━━━━┓ apabila 10 orang gadis mempunyai crush kepada musuh ketat kumpulan gadis itu yang merupakan fuckboy yang mem- punyai perangai yang amat...