Sezon 1 - Psikolojik Esaret - 6.Sayfa (Sezon Finali)

3 0 0
                                    

Sanki her zaman uçuyormuşum gibi rahat ve hızlı bir şekilde uçuyordum . Sokak sokak her yeri gezdim ama Schlazlongar'ı hiç bir yerde bulamadım . Biraz daha ilerledim ancak sanki birşey beni tutmuş ve büyük bir güçle çekiyormuş gibi hissetmeye başladım . Biraz daha dikkatli bakınca kimsenin olmadığı bir sokakta , Schlazlongar'ın beni eldivenindeki garip sinyallerle kendine doğru çektiğini gördüm . Direnmeye çalıştım ama büyük bir hızla aşağıya doğru savrulmaya başladım . Tam yere çarpacakken Schlazlongar'a ateş ettim ama eldiveniyle bütün ışınları yok etti . Ardından beni tutup 10 metre ilerideki çöp kutusuna doğru fırlattı . Zor da olsa ayağa kalktım ve ona , " Eldivenin güzelmiş . Benimki gibi ışın saçabiliyormu ? " dedim . Sinirlenerek , " Daha da fazlasını yapıyor " dedi ve eldivenindeki sinyallerle , beni havaya kaldırıp sert bir şekilde yere yapıştırdı . Üzerime hızlı bir şekilde koşmaya başladı ama tam bana vururken yüzüne ayağımdaki taşlarla , büyük bir ışın attım . Attığım ışınlardan biraz da olsa hasar aldı ve yere yapıştı . Ayağa kalkıp yüzündeki maskeyi çıkardım . Bana sinirli bir şekilde baktı ve beni geriye doğru itti . Ona hızlıca bir yumruk attım ardından sinirli bir şekilde , yumruk yumruğa çatışmaya başladık . Yorulmaya başlamıştım . Daha önce hiç kimseyle böyle ölümüne dövüşmemiştim . Ne kadar dayansam da en sonunda bana kafa attı ve yüzüme hızlı bir şekilde yumruklar savurdu . Hala bayılmamıştım ama ayağa kalkacak halim yoktu . Schlazlongar , garip bir şekilde bana vurmayı bıraktı . Geçen seferki gibi kulağındaki kulaklıktan biriyle konuşuyordu . Galiba onunla konuşan kişi , onun patronuydu . Birden yavaş bir şekilde uzaklaşmaya başladı . Ona halsiz bir sesle , " Birdaha buraya gelmeyi aklından bile geçirme ! Yoksa bu seferki gibi kazanamassın . " dedim . Bana alaycı bir şekilde , " Nasıl istersen " dedi ve birden ışınlandı . Zor olsa da toparlandım ve eve gittim . Annem ve babam , neden bu halde olduğumu sordu . Onlara bir çeteyle kavgaya girdiğimi söyledim . Artık huzurlu bir şekilde yaşamaya karar vermiştim . Arada sırada yine kahramanlık yapacaktım ama böyle işlerle devletin ilgilenmesi daha uygun olurdu . Ama asla unutmamam gereken bir şey vardı . Ben artık " Thermic Man " dim .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Thermic Man (Termik Adam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin