Sezon 1 - Psikolojik Esaret - 4.Sayfa

4 0 0
                                    

Camın dışına çıktım ve kendimi aşağıya bıraktım . Tam yere düşecekken , eldivenimle yere doğru bir ışın attım . Burnum bile kanamadan aşağıya indim . Hem yürüyor , hem de kendi kendime konuşuyordum . Biraz daha yürüdüm ve bir banka oturdum . Ancak ileride bir adam gördüm . Bana doğru geliyordu . Çok kaslıydı . Elindeki eldiven sayesinde , elleri beş parmaktan oluşan kocaman bir metal kıskaç gibiydi . Saçları çok uzundu ve yüzünün tamamını kapatan , yalnızca gözleri gözüken bir maske takıyordu . Bana doğru bakıp , " Los Angeles'a nasıl giderim ? " dedi . Ona , " Havalimanına gidebilirsin " dedim . Ama o sinirli bir şekilde , " Beni Los Angeles'a götür ! " diye bağırdı . Bir an gerildim ve adama eldivenimle bir ışın attım . Adam yere düştü ve ayağa kalkıp , " Demek kavga istiyorsun ! " diye bağırarak bana bir yumruk attı . Adamla bir süre çatıştık . Ancak adama değişik bir şey oldu . Kulağında , kulaklık gibi birşey vardı ve adam içinden biriyle konuşuyordu . Sanki biri onu yönlendiriyordu . Bir anda adamın gözü siyah oldu ve bana , " Eldivenini hemen bana ver ! " diye bağırarak saldırdı . Tüm enerjimle kaçmaya başladım . Ancak adam bir türlü durmak bilmiyordu . En sonunda yere düştüm ve beni tuttu . Ona , " Sende kimsin dostum ? " dedim . O , " Adım Schlazlongar ve bu duyacağın son isim olacak " diyerek eldivenimi çıkarmaya çalıştı . Gözlerimi kapattım ve var gücümle etrafa ışınlar saçtım . Adamın gözleri hasar görmüştü ve beni bıraktı . Hemen eve doğru kaçmaya başladım . Ancak arkama baktığımda , adamın büyük bir hızla bana doğru koştuğunu gördüm . Tam beni tutacakken , ellerimden ışınlar saçarak uçmaya başladım . Çok zorlanıyordum ama başka çarem yoktu . Adamı atlatıp , camdan odama girdim . Hemen üstümü değiştirdim ve Russell'ın odasına gidip , dışarda olan herşeyi ona anlattım .

Thermic Man (Termik Adam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin