Sezon 1 - Psikolojik Esaret - 5.Sayfa

5 1 0
                                    

Russell bana , " John , o adamı hemen durdurmalıyız ! Demek ki senin eldivenini istiyor . Belki de adamı Vincent Ruby tutmuştur " dedi . Ona , " O adam iyi biri . Öyle birşey yapacağını sanmıyorum . Üstelik adamın eldiveni Ruby'nin icadı değildi . Daha farklı bir şeydi " dedim . O , " Kafam çok karıştı John . O adamı durdurman gerekiyor . Bunu yapabilir misin ? " dedi . Ona gülerek , " Halledeceğim "  dedim ve odama gidip uyudum . Sabah olunca , başım belaya girmesin diye okula gitmedim . Schlazlongar'la dövüşmek için kendimi geliştirmeliydim . Dün akşam eldivenimle uçabilmiştim ama çok zorlanmıştım . Daha kolay bir yöntem gerekiyordu . Eldiven , çok büyük ışınlar saçtığı için ışınları küçültmeliydim . İçindeki taşları ikiye bölüp , yarısını ellerime taktım . Böylece artık düzenli ışınlar atabilirdim . Diğer yarısını da ayağıma takmayı düşünüyordum ama hep kullandığım bir ayakkabıya takamazdım . Hem kimliğimi gizleyen , hemde rahat bir kostüm yapmalıydım . Ancak nasıl yapacağımı bilmiyordum . O yüzden kullanmadığım bir ayakkabının tabanına , taşların diğer kısmını döşedim . Ayakkabı zarar görmesin diye de taşların etrafına metal kısımlar koydum . Ayakkabıyı giydim ve taşların çalışıp çalışmadığını öğrenmek için , boş bir kutuya ayağımla ışın atmayı denedim . Eldivenden biraz daha zor çalışıyordu ama başarmıştım . Taşlar sanki benim vücuduma bağlı gibiydi . Akşam oldu ve Schlazlongar'ı yakalamaya çalışacaktım ama hala kimliğimi gizleyen bir kostüm yapmamıştım . Zaman kaybetmemek için kapşonlu bir hırka giydim , yüzüme siyah bir atkı bağladım ve kafama bere takarak camdan aşağıya indim . Temkinli bir şeklide uçmaya başladım .

Thermic Man (Termik Adam)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin