=11 Bölüm=

53 31 53
                                    

@medinedmrc32 kişiye iltifat ediyorum ❤️

Merhaba değerli okuyucularım hepinize bol okumalar yeni bölüm geldi

Bu arada Media da ki Müziğinizi bir yandan dinleyelim.

11.Bölüm

Herşey bitti ¿

Dur gözde yapma yanlış bir şey yapma dur demem le gözde dinlememiştim beni.

"Olan Merte olmuştu Mert Ağır şekilde vucudundan kurşun yemişti.

Herşey okulda yaşanıyordu gözde katil olmuştu

Gözlerime inanmamıştım gözde nasıl bir kızdı tanıyamadığım kadar vahşiydi.

Ambulansı aramıştım ambulansın buraya gelmesi lazımdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ambulansı aramıştım ambulansın buraya gelmesi lazımdı

Ambulans geldiğinde Merti hemen ambulansa almışlardı çok canım yanmıştı keşke ben vurulsaydım da ben vurulmasaydı.

Ambulansa hemşire hanım binerken ağlıyordum kardeşim vurulmuştu.

Hemşire hanım hemşire hanım bende binmek istiyorum.

Hanfendi zorluk çıkarmayın lütfen hastanın sağlığı için bu önemli alamıyoruz.

Hayırrrr size binmek istediğini söylüyorum. Hepimiz perişan olmuştuk Helin durmadan ağlıyordu. D
İlk defa bunu ağlarken. Görüyordum.

Eva hadi güzelim zorluk çıkarma biz arabayla gideriz hadi güzelim.

De se de beni ikna edebilmiş ve araba ya bindirmişti ağlayarak hastaneye gidiyordum. Ve size ağlamam garip gelebilir ama o benim kardeşim biz bu zamana kadar beraber ağladık beraber güldük

Hastaneye geldiklerinde ambulanstan indirildiğini görünce koşmuştuk.

Sedye ile içeri aldıklarında durumu sormaya çalışırken birine çarpmıştı hiç farketmemiştim kim olduğunu.

Hemşire hanım neyi var hastamızın nolur söyleyin.

Evet ağır derece de kan kaybetmiş ilk müdahaleyi yapacağız son duruma size haberdar ederiz.

Yoğun bakıma almışlardı onu. Kardeşimi yoğun bakıma almışlardı dayanamamıştık hepimiz. Ya yaşamazsa ya ölürse Helin yaşayamaz.

Herşeyin sonuna gelmiştik aslında. Biz kalmamıştı Krallığımızın 1 tanesi kopmuştu ve bizde kopmuştuk yenilmiştik. Kardeşliğimiz dostluğumuz bu noktaya getirmişti bizi

Gözde karakola nakledilmişti. Bağırıyordu deli gibi bırakın beni bırakın beni diye sevdiği adam vurulmuştu onu sevmeyen adam vurulmuştu Bi kıskançlığı herşeyi mahvetmişti.

Gözde karakola geldiğinde sorguya çekilmişti.

Karakol Sahnesi ;

Gözdeyi sorgu odasına çekmişlerdi konuşması gerekti..

"Evet Gözde Hanım yolun sonuna geldiniz şimdi nasıl çıkmayı başarıyorsunuz bu defa güvenmeyiniz o değerli emektar babanıza. Siciliniz kabarık.

Ya  ben bir şey yapmadım yapmadım diyorum size yapmadım.

İnkar etme Gözde yolun sonuna geldin diyen komser öfkeye masaya elini vurmuştu  herşey elimiz de gözde seni dışarıda tutmamız için sebeb yok.

Tamam ben yaptım kıskançlığıma yenik düştüm o kızı kıskanıyordum yani Evayı kıskanıyordum bide Mert sevgili yapınca dayanamadım helini vurmak istedim ama Merte denk geldi böyle işte komserim 

Evet Gözde Herşey bitti bu defa kurtuluşun yok kızım katilsin artık kızım katil bunu aklına sok.



Halen yoğun bakımın önünde bekliyorduk. Ses yoktu ne durumdaydı ne haldeydi doktordan haber bekliyorduk sadece ameliyat ne kadar iyi geçecekti ne kadar kötü bilmiyordu kimse sadece ağlıyordum.

Hastane çok sessizdi herkez susuyordu kimse konuşamazdı. Çünkü dağılmıştık kim konuşabilirsin bu durumda

Sessizliği çalan telefonum bozmuştu Annem arıyordu.

*Efendim Anne?

*Nerdesin kız sen

*Anne şey

*Şey şey ne söyle

*Anne hastanedeyim mert vuruldu

*Çabuk eve gel kız ne işin var

*ne olursa olsun annemi dinlemeyecektim

Telefonu kapattım ve hastane de beklemeye devam etmiştik

3 Ay Sonra ;

Sonra ne mi oldu herkez merak edecek biliyorum sonra Mert Ameliyattan çıkmıştı uyanmasını bekliyorduk komaya alınmıştı Mert Durumu halen tehlikeliydi.

Doktor bey görebilirmiyiz lütfen 3 aydır görmedik lütfen bize izin verin

Tamam tek tek sırayla girebilirsiniz

Önce Araf Girmişti İçeirye

*Mert olum kalksana lan uyan oğlum uyan pubg oynayalım birlikte lan hepimiz çok özledik lan seni 3 Ay oldu nolur kalk gözleri dolmuştu Arafı da o lafları söyler Ken.

*Araftan sonra ben girmiştim

*Mert kardeşim kalk hadi bana yine yenge de bana meyveli yoğurt al birlikte yüzlerimizi batıran kadar. Puding yiyelim. Hadi lan yengemm uyan lan. Onun gözünden yaş akmıştı görmüştüm dayanamayıp onun yaşlarını ellerimle tek tek sildim dayanamadım hıçkıra hıçkıra ağladım yengem nolur uyan sana ihtiyacımız var bak Burakda dışarıda o da gelicek şimdi. Şimdi gitmem gerek Mert yine gelicem ama merak etme. Seni bırakmıycam kardeşim.

İçeriye benden sonra Helin girmişti helin Sevdiği Kadındı Mertin onu koklayamadığı sahip olamadığı kadındı çünkü vurulduktan sonra onu görmemişti.

Sevgilim ben geldim hadi aç gözlerini herkez bizi bekliyor elimi tutmadan gittin bana sarılamadan gittin sevgilim yapma bunu bize hadi aç gözlerine ayağa kalkıp alnına öpücük kondurmuştu o kıvırcık uzun saçlarıyla oynuyordu.

Dayanamaıştı Bir Anda Beklemediği Birşey olmuştu hastanede çığlık atmıştı içeri ye hemşireler dalmıştı

Bölüm sonu???

Sizce ne oldu?

*Mert sizce gözlerini mi açtı?

*Mert Yoksa ölümü.

Yorumlarınızı bekliyorum canlarım oy ve yorum yapmayı unutmayın sizleri çok seviyorum ❤️🌸

^Umudun Baş Harfi  (Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin